Santa naha rha tha
Santa naha rha tha,dost ne awaz lagai,santa nanga hi bahar aa gaya dost-kuch to pahen leta yaar,santa bhag k andar gaya or “chappal pahen kar aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Beautiful But Stupid B.COM Basically Confidence of Mohabat B.B.A Beauty Broad & Active L.L.B Love 4 Leagal Boy P.H.D Perfect Healthy Dream girl
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan cycle ka break hath mein lekar
nach raha tha
Sardar: Ye kya kar rahe ho?
Pathan: Oye!Yara dikhta nhi kya?
BREAK DANCE!Full time masti nonstop fun
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan Sharab peetay huay ro raha tha,
Kisi ne pocha khan sab ro Q rahe ho??
Pathan: Jis Larki ka naam bholana chah raha hon uska naam yaad nahi aaraha hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga..Aur Bola:
.Mai Pehlay He Dara Huwa Hon.Aur.Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
god askd man"whats ur wish? Man " god please give me my bacheler days bach; 'god laughed n said; 'beta MANNAT mangne ko kaha tha JANNAT nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Ajooj Majooj
Yes Sir
Zakoota
Yes Sir
Darakoola
Yes Sir
Iblees
Yes Sir
.
.
.
.
Zardari
!
!
!
!
!
Sir Wo Pakistan lootney giya hua hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor k band clinic k agay lambi line thi 1 Sardar bar bar line me ghusta Log usko pkr k pichey phenk datey.
Sardar:Lagay rho saalo, me b clinic nhi kholun ga!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Cute girl scooty se ja rhi thi
ek ladke ko dekhte dekhte achanak gir gyi..
.
.
.
.
ladka: khi lgi to nahi ….
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cute girl :
.
.
.
.
Na na eh ta yara da utran da style hai ji
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Doctor! My son swallowed a key! Doctor: When?
Santa: Three months ago
Dr: What were you doing till now?
Santa: We were using duplicate key
Dr: So why did you come today?
Santa: We lost the duplicate key!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao k chooza anday se kese nikalta hai?
Sardar: Miss, eh gal imoportant ni..
Sochan wali gal ay eh k oh anday vich warya kinj
by Tanveer Hussain (few years ago!)