Santa (Security Incharge)
Santa (Security Incharge) Pran ko jane diya lekin amitabh ko rok liya
Amitabh ne puchha kyon?
Santa: Raghukool reet sada chali aayi Pran jaye par Bachan na jaye
by Pak101.com (few years ago!) / 1056 views
Similar Jokes
BV-Maine "GADHO" Par Research Ki He
Wo Apni "GADHI" k siwa kisi or "GADHI" ko Dekhta Tak Nai
Pati-IsiLiye To Use "GADHA" Kehte Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Grl:mat kr picha mera,1din pchtyga,bahr collage k tu samose ka thela lgyega
boy:tu mt thukra mere pyr ko,1din pchtygi usi thele pe brtan manjti tu b nazr aygi..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kadvaa sach :-)
Behan ki friend behan ho sakti hai,
Bhai ka friend Bhai ho sakta hai,
lekin wife ka friend wife nahi ban sakti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dur gaon me jab maa baap sote nahi the, to bacha kehta hai, so ja bapu, so ja, warna ek aur ho jayega!!!
by Pak101.com (few years ago!)
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!)
WIFE: Tum toh Kehte the Ki Shadi K baad bhi Mujhe Bahut Pyaar Karoge,
HUSBAND: Sorry yar! Mujhe Malum Nhi Tha Ki Tumhari Shaadi Mujhse Hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Bahi Jaldi Jaao tumhare Ghar Mein Barsta ka Pani Ghus Gaya hai,
Banta: Kyun Jhooth Bolte Ho, Gahr Ki Chabbi to mere Pass Hai..?
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Aj accident hua, uff marte marte bach gya,
Dad: Tumhari he galti ho gi,
Maa: mera beta, thek to hai na tu?
Sis: bhai koi chot to nahi ayi?
Bro: yaar dihayan se chalaya kar,
Lover: Tume mera zara bhi khayal nahi?
Frnd O shit, biryani khate khate reh gye….Ja yaar
by Pak101.com (few years ago!)
Munna Bhai: Circuit! Bapu kapde kyon nahi pehante
the? Circuit: Bhai bolay to Bapu bhi us time ke
Salman Khan the.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki maut bijli girnay say hoi per us ki lash muskuratay hoay mili baghwan ne pocha aisa kiun? to sardar bola “mai nu laga koi photo khinch raiya ae”
by hearthackervsgirls (few years ago!)