Baap bête khana kha rahay the
Baap bête khana kha rahay the to betay nay kaha: Abbu….
Baap nay kaha: chup karo khana khatay waqt baat nahi kartay.
Jab dono baap beta nay khana kha lia to baap nay kaha:
Beta kia keh rahay the?
Betay nay jawab dia: Abbu Salan mein makhi thi woh kha gaye hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1066 views
Similar Jokes
Golu, Molu se : aaj meri bakri ne pehla anda diya
hai! Molu : bakri kaise anda de sakti hai? Golu :
arre yaar maine apni murgi ka naam bakri akha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Nurse ka mangetar bari hasrat se: Janu, meri khuahish hai ke kash mera koi hadsa ho jaye to mai tumhare ward mai admit ho jaon, aur tum wahan meri khidmat karo.
Nurse (muskurate hue): Janu, tumhe mere ward mai koi hadsa nahi balkai moujza hi la sakta hai, kiyu ke mai Labour Room mai Delivery karwati hun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardar apni bhabhi ko buhat mar raha tha
logo ne pucha: kia hua sardar ji?
sardar ji bola: meri bhabhi achi aurat nahin he ji.
logo ne pucha: q kia hua?
sardar bola: yr dost mobile pe bat karte hein jis se bhi puchun,”kis se bat kr rhe ho?”sab bolte hein
.
.
.
.
.
.
“TERI BHABHI SE”……….
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Humyn Gharibon k Sath Piyar sy Paish
Aana Chahiye.
Student: Acha Ab Me Samjha.
Teracher: Kia?
Student: Papa Aksar Nokrani ko Galay Q Lagatay
Hyn. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Agar Sadaron Kee Char Tangein
Hoti To Kya Hota?
Its Simple
Phir Un Mein Aur Bandron Mein
Ziada Farq Naheen Rahey Gha”
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Ek sar dard ki goli dena
Santa Chemist: Thora sochane ke baad, Sar dard
hone ki to koi goli nahi aati
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar 1: Why we drink water?
Sardar 2: I don’t know.
Sardar 1: Silly person we drink water because we can’t eat it.
by Pak101.com (few years ago!)
A fact which all ageers..
Kya Apko Pata He Swatantrata Divas Kab Aata He?
.
.
.
Jab Gharwali Maayke jati hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Agar Operation Se Mujhe Kuch Ho Jaye To
Ussi Doctor Se Shadi Kar Lena
Biwi: Aisay Kyun Keh Rahay Ho?
Sardar: To Kaya Doctor Ko Muaf Kar Doon?
by Tanveer Hussain (few years ago!)