KYU RO RAHE HO
SANTA-KYU RO RAHE HO
BANTA- MERI MURGI MAR GAYI
SANTA- TO KYA HUYA MERA BAAP BHI MARA THA
LEKIN ME NHI ROYA
BANTA -ABE TERA BAAP KYA ANDE DETA THA
by Pak101.com (few years ago!) / 1018 views
Similar Jokes
Husband:begam kbi tum ko khawahish howi k tum mard hoti?
Bv:nai meri to dili khawahish ye hai k khash ap mard hote
by Sabir shah (few years ago!)
Grl:mat kr picha mera,1din pchtyga,bahr collage k tu samose ka thela lgyega
boy:tu mt thukra mere pyr ko,1din pchtygi usi thele pe brtan manjti tu b nazr aygi..
by Pak101.com (few years ago!)
Height of common sense
Techer:Jab Bijli Chamkti Hai
To HmKo Roshni Pehle or
Awaz Bad Mein Q Aati Hai?
Pathan:q K Hamari Ankhen Agey Hen or Kaan Peeche hen;-)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A Sindhi, after parking his car, opens the door and a car comes by and tears the door off. He looks at his friend sitting next to him and exclaims, "My Mercedes! ... My mercedes! ... My mercedes!"
His friend looks at him and says, "You Sindhi's are all alike. All you're worried about is material things. You never even noticed that your arm is gone!"
To which the Sindhi cries, "My Rollex! ... My Rollex! ... My Rollex!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay rehna.
Pathan: Thanks Yara..
by Mohammad Ali (few years ago!)
Roshni K Sheher Ko Tum Khud Hi Bachalo Doston
Najane Kon Isey Andheron Me Dhal Gaya
Mere Aasre Me To Bilkul Na Rehna
Mere To Khud Kaan Me Pathan ELFY Daal Gaye
by Pak101.com (few years ago!)
Afridi Ne Ball Chaba k De Diya Is Baat Ka Saboot!
.
.
.
.
K Colgate Banaey, Masoorhe Sehet Mand or Daant Mazboot. :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Arz kia hai
are sardi itna na itra
agr,
agr himat hai tu june me aa
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Main ek baar jungle mein susu karne gaya toh waha per Sher tha.
Banta: Phir kya hua?
Santa: Maine Sher se kaha, Pehle tum karlo, mera toh ho gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne pressure cooker kharida.
2sray din wapis dene chala gya.
Shopkeeper:- Kyon Khan g cooker thek nahi kya?
Pathan:- Aray nahi baba ghar mein jawan betiyan hen aur ye badtamiz sitiyan marta hai.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)