AKBAR=Mujse Vada kr

AKBAR=Mujse Vada kr Teri Biwi ki pehli Kiss muje Lene Dega

BIRBAL=Vada Hujoor!
Par Meri b ek Shart hai

AKBAR=Bol

BIRBAL=Shadi apki Behn se krunga...

by Pak101.com (few years ago!) / 1091 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Main Tumhari Double Insult



Waiter: Khan Sahib 10 Rup Tip To Meri Insult Hai…

Khan: To Phir..?

Waiter: 20 Rup To Hone Chaiye Na…

Khan: Main Tumhari Double Insult Nahi Kar Sakta…

by Mazhar Khan (few years ago!)
1Bar Class Me 1Ladki Gana Gane Lagi

1Bar Class Me 1Ladki Gana Gane Lagi
"Zara Zara Touch Me"

Tabhi 1Ladka Utha Aur Use Touch Kiya,
Fir Bola=Le Ab Himmat He to Aage Gake Dikha.

by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam

3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p

by khalid hussain (few years ago!)
Pathan

Sardar Or Pathan
FARAZ K Ghar Gayee
Or Kaha
Hum Apk Bohat Shukr Guzar Hain
FARAZ Ne Wajah Pochii
To Sardar Or Pathan Ne Kaha
Jabse Pakistaniyon Ne
Apki Shayari Ki Waatt Lagana Shuru Ki Hai
Jabse Hum Mehfooz Hain.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Me to Apne sare Dosto ko

Santa - "Me to Apne sare Dosto ko Bhul gaya tha lekin 1 Film dekhi to sub Yaad aa gaye."
Banta - Aisa kya, Kon si Film thi?"
Santa - "KAMINEY"


by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Why are you heating the knife.

Santa: Why are you heating the knife.

Banta: To do suicide.

Santa: But why are you heating it?

Banta: To prevent infection

by Pak101.com (few years ago!)
Ladka to bhagwan:-bhagwan

Ladka to bhagwan:-bhagwan
mere ghar se canada tak road bana do.
Bhagwan - yeh to kabhi nahi ho skta.
Ladka:-fir mujhe 1 aisi ladki se
mila do jo sirf mujhe hi pyar kare.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bhagwan:- beta road"single"banwani hai
ya"double" :

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?

Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji.

by Mohammad Ali (few years ago!)
Main Bewaquf

Main Bewaquf

Main Bewaquf

Main Bewaquf

Main Bewaquf

Ahista Bolo Awaz Yahan Tak Aa Rahi Hai

Ab Ho To Ho
SB Ko Btana Zaruri Hai
Kya....!

by Mazhar Khan (few years ago!)
GOLU Mobile Compny Me

GOLU Mobile Compny Me Job Lene Gya 1st Hi Swal Ka Jawab Dene P Usko Bhaga Diya Gya

SAWAL-Sabse Mashur Network Konsa H

G:Cartoon Network

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook