Khane Ki Koi Chez
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1016 views
Similar Jokes
Exam ki rat ko student ne toss kia Head aya to Sona h
Tail aya to Film dkhnga
kharra raha to Gane sunuga
Or agr hawa mai raha to
qasm se puri rat parhunga.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Aj Maine 1 Jaan Bachai
Pucho Kaise?
Bhikhari Ko Pucha:
1000 Ka Note Du To Kya Karega?
Bola:Khushi Se Mar Jaunga
Maine Nahi Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa to banta: Yaar koi aisa gift bataa jo seedha teri bhabi ke dil per lage...
Ruk sochne de
.
Banta: Goli mar de [?]
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Today is sunday & I have to enjoy it. So i bought 3 movie tickets. Wife: why three? Husband: 4 u and ur parents.
by khalid hussain (few years ago!)
Santa: Aesi Jaga Ka Naam Btao Jise Banaya To Admi Ne He
Lekn Phr B Wo Waha Nai Ja Sakta
Banta: Ladies ToiLeT
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Exam ka examiner bahut strict tha aur paper hard tha
cheating nahi karne de raha tha..
1st bencher ne chit likh kar examiner ko di..
Examiner chup chap ja ke apni chair pe beth gaya..
2nd bencher pehle se :- yaar tune kya likha... ??
1st bencher ne kaha:-“SIR , Peeche se aapki pant phati hui hai.. :D :O :p*
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat Ko Mazbooti Se Jakhre Rakhti Hai?
Student: MISS, SHALWAR KA NARRA
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar:
Humare Pass Sirf 2 Hein,
Aik Pe Maa Aur Patni Sote Hein,
Aur Dusri Pe Mein Aur Abba…
Admi: Yar Charpai Na Do,
Tarteeb Se To Soya Karo….
by Pak101.com (few years ago!)
Santa pi kr Scoter pe 1 Arthi Se takra Gya,
dead body gir Gyi Log Sante ko Pitne lage,
SANTA- Jo Gir gaya Usse To Punch lo Jyada Chont to nhi lagi.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se: Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by hearthackervsgirls (few years ago!)