female
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by itrat batool (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
Chinese Couple Romance Krtay Huye:
Husband: Chutaki.
Wife: Yuwanini.
Husband: Choka Yoonji Machi, Romi Hoayoo Yakiyo.
Wife Piyar Say Boli: Chimi Yohua, Yakochinda Timsuji.
Husband Muskura Kr: Na Siaou Mina Um Luji.
Wife: Ochu Chin Huya Buyoo Nochi…
Logon Ka Shouq Tou Dekho,
Samajh Kuch Nahi Aa Raha..
Bass ROMANCE Ka Word Aya Our Pura Message Parh Dala :-D :-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardarji Standing Below A Tube Light With A Open
Mouth..
WHY?Because His Doctor Advised Him “Todays Dinner Should Be Light”
by Pak101.com (few years ago!)
Hitler Says: There Is No Word Like IMPOSSIBLE In
My Dictionary
Sardar Says: Ab Bolne Se Kia Faida?
Jab Kharidi Thi Tab Hi Check Karna Tha Na
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: When you yawn, you're supposed to put your hand to your mouth!
Pupil: What, and get bitten?
by Pak101.com (few years ago!)
sardar to his wife: Darling, years ago you had a figure like Coke bottle.
Banto: Yes darling I still do, only difference is earlier it was 300ml
now it’s 1.5 ltr.
by Pak101.com (few years ago!)
1sj sardar:yar murghi ka bacha ande se kaise nikalta hai?
2nd sardar:niklna chorh yaar, mujhe to ye samjh nai ata k wo andar kaise chala jata hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife: You delivered an excellent speech.
Hubby: Thanks dear but the audience was full of fools and idiots.
Wife: Is that why you addressed them as your brothers and sisters?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladhki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL – what is this ?
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)