Punjabi Dieting Plan

Punjabi Dieting Plan

7:30am : 1 bread, half boiledegg

10am : 1 cup green Tea

12pm : half cup boiled chanay

1pm : 1 banana

5pm : 1 Cup Tea without sugar

7pm : 1 cup skim milk

9pm : Green Tea

10:00pm : Johnnie Walker

11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.

by Pak101.com (few years ago!) / 966 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Doctor Aur ALLAH Ko

Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta

Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Hotel's food

Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas
Gharam Ho Raha Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Janu sawera ho gaya

Satna’s BV: Janu sawera ho gya jago
Banta’s BV: Chaand dhal gya jago
Singh’s BV: Darling it’s dawn get up
Major Rohail’s BV: OYE! Subha ho gae mera husbnd
ane wala hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
love letter

Girl : Aisa khat likho sajna, meri umar beet jaye parrhtey parrhtey
Boy : (i=0i>xE’l1i+;e_y#a#>#”e!%; =*?#@?w@’e*,e(p+>i*
Le sajni aab paadh tai raho!!
:-O..

by haleema sadia (few years ago!)
Ap Dekh Rahe Hen Geo

Phatan Gehri Soch Mai

Wife: Kia Soch Rahe Ho?

Phatan: Ye Geo News Walon Ko Kese Pata Chalta He?

Wife: Kia?
Phatan: Yehi K

“Ap Dekh Rahe Hen Geo News”…

by Pak101.com (few years ago!)
larkian ziada mehnati hoti hain

Research K Mutabiq

Larkiyan Larkon Say Ziada

Mehenti Hoti Hain...





Kyun k





100 Mein Say 5 Larkiyan Qudrati Khubsurat Hoti Hain

aur Baqi

Apni Mehnat Say

by Abdul Hannan (few years ago!)
Why do you want

Boss : why do you want some off time tomorrow.
Ali : I want to be married .
Boss : who stupid girl is being married with you.
Ali : she is yours daughter sir

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Apni Behan

Sardar Apni Behan Pinki K Ghar Gaya Or Bell Di Ander Sy..
Pinki Boli : Kon
Sardar: Main
Pinki: Main Kon
Sardar: Tu Pinki Hor Kon,Pagal Jayi.

by Pak101.com (few years ago!)
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2

Sardar:
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2,

SalesMan:
Plain Mein Dikha Doon?

Sardar:
Hawai Jahaz wich Jan di ki Zarurat ay ethe e wakha deh.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
charger tu mere pass hai

Ek chor Sardar ka mobile le kar bagh gyia.
Dost: wo tumara mobile le kar
bagh gyia or tm hanas rahe ho,
Sardar: bagne do charger tu mere pass hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook