Doctor Aur ALLAH Ko
Doctor Aur ALLAH Ko Kabhi Naraz Mat Kerna Q K Jub ALLAH Naraz Ho To Wo Doctor K Pas Bhej Deta
Hai Aur Jub Doctor Naraz Ho Wo ALLAH K Pas Bhej Deta Hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 943 views
Similar Jokes
1 Bacha Ghar se
Maar kha kr Ghusy me sko0l
ja raha tha
Rasty mn kisi ne
Pocha
Beta
Studnt ho ?
Parhty ho ?
Bacha:
Nae MaRaSsi hun
uniform pehan kar mujra krne
jata hun
by Pak101.com (few years ago!)
Wakeel ka beta:papa ami ne mujhe bila waja thapar mara hai.
Wakeel:sorry beta supreme court ke khilaf appeal high court me nai hoti
by Sabir shah (few years ago!)
Banta : I was away for a week. Yesterday I sent a fax to my wife Preeto that I'd be home tonight, and when I got into my room I found Preeto in another man's arms.
Santa : kept silent for a few minutes, then coolly said, "Maybe, she didn't get the fax."
by Pak101.com (few years ago!)
Dost ne Mujhe Hospital Jane ka Kaha
Main Hospital Chala Gaya
...
Wahan 2 Drwazay The
1 Par “Khas bemari” aur 1 par “Mamoli Bemari” Likha tha
Mujhe Mamoli Bemari thi is Liye Main Mamoli Bemari Wale Room main Chala Gaya
Wahan Bhi 2 Darwaze the 1 Par “Khaas Aadmi” aur 1 par Aam Aadmi likha tha
Main Gharib Aadmi Tha is liye Aam Aadmi Wale Door se Andar Chala Gaya
Andar Gaya to !dekha ke Main Hospital se Bahar Tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
It has been shown as proof positive that carefully prepared chocolate is as healthful a food as it is pleasant; that it is nourishing and easily digested... that it is above all helpful to people who must do a great deal of mental work.
Anthelme Brillat-Savarin
by Abdul Sami (few years ago!)
What is ABCDEFG?
A Boy Can Do Everything For a Girl!
But what is GFEDCBA? (The Opposite)
Girl Forgets Everything Done and Catches new Boy Again!
by Pak101.com (few years ago!)
Pandit: I am so miser (kanjoos) that I went alone for my honeymoon and saved half the money.
Bania: That is nothing, I saved full money. I sent my wife for honeymoon with a friend
by Pak101.com (few years ago!)
1 banda bhagta howa aata hay aur Sardar se kehta hai
bhai jaldi jao tumharey ghar main talaab ka pani ghus gaya hay.
Sardar: Oye kion jhoot bolta hay, ghar ki chabi to meray paas hay.
by Pak101.com (few years ago!)
First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya
karna chahie ?
Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe they
3 pathan ek bike pe ja rahe they
Trafic constable ne rokney k liye hath diya
Pathan: abay pagal hai kya…!
Pehle hi 3 bethe hain tu kaha bethe ga?
by Mohammad Ali (few years ago!)