Wife And Pocket
My pocket got picked in the bus today but my wife saved my money,’ said Pappu.
His friend Sonu, full of sympathy, asked, ‘Did your wife manage to catch the pickpocket?’
‘No, no. She was not on the bus,’ replied Pappu.
‘Then how did she save your money?’ inquired Sonu rather puzzled.
‘Oh, she had removed most of the cash from my wallet in the morning!’ replied Pappu.
by Pak101.com (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
:1 Bacha Ghar se Mar kha kr
Ghusy me School
ja raha tha.
Raste me kisi ne Pocha
Beta Parhty ho?
Bacha: Nai, uniform main teri maa ka Mujra dkhnay ja raha hoon…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ? Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . . . =P ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
K.E.S.C.MAN.
Bijli Bnd krny ki Niyat:-
Niyat Krtà Hön Me
2 Ghanté Light Band Karné Ki
Wasté Hukömàt K
Zülm Ghrèéb Awàm Pr
Hath Merà Switch Ki Tärf
“YE jay ho”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek pagal dusere se:- yaar tuzhe pata hai bharat or hindustan ke beach jang chid gaye hai
dusra pagal:- tu chinta kyu karta hai be...
hum to india mein rahete hai.......
by Pak101.com (few years ago!)
Ek phatan ko hotle me job mil gye, hotle malik ne us ki duty namak dani me namak bharne ki laga di.
Sham ko jb malik aaya to us ne deakha k phatan ne sirf ek namak dani namak se bhari hai.
Malik guse se bola: Hudd haraam ho tum.
Phatan: Kocchaa hm kya krta is ka soorakh hi boht chhota thaa.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl: Is Suit ki Kya Price hai?
Dukandaar: 1500
Girl: “Uff”
Or wo Pink waly ki Price kya hai?
Dukandar: “uff”+”uff” :
by Pak101.com (few years ago!)
A FAITHFUL husband is one who.....
Always thinks of his wife while sleeping with other Women.
Rather than thinking of other women while sleeping wtih his Wife.
by Pak101.com (few years ago!)
Larka :me ap ki beti k hath mangne aya hun
larki ka baap :kiun?
Larka:mereg hath us ko message kar kar k thak gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Prito “Ek wari I LOVE YOU keh day”Prito: “Nahi Sharam Andi
Ey”Sardar: “Keh Day NA”Prito: “Nahi Na”Sardar: “Dhake To Fir Meri Bahen Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan pehle Rozay ko masjid me naat parhne gya
sab logo ne usy buhat maara
Kyun?
Kyun ke pehle hi rozay mein naat parh raha tha
“Alvidah Alvidah Mahe’y Ramzan”
by Raju (few years ago!)