When yawning
Teacher: When you yawn, you're supposed to put your hand to your mouth!
Pupil: What, and get bitten?
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Train mein 2 aadmi safar kar rahe the...
1st : Kahan se aa rahe ho?
2nd : Chandigarh se
1st : Wahan se toh mai b aa raha hu. Chandigarh
me kahan
se aa rahe ho?
2nd : Sector 41 se
1st : Wahan se toh Mai b aa raha hu ye btao Sector
41 mein
kahan se aa rahe ho?
2nd : Sector 41-A se
1st : Wahan se to Mai bi aa raha hu ye batao
Sector 41-A se
kis ke ghar se aa rahe ho?
2nd : Gautam sahab ke ghar se
1st: Wahan se toh Mai bi aa raha hu acha ye batao
kahan ja
rahe ho?
Aas paas k musafiron ne tang aa ke kaha aakhir
tum dono ho kaun..??
Dono aadmi : Hum dono bhai hain, bas time pass kar
rahe
hain :P :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bhakt: Meri shadi Aishwarya se karwa do. Bhagwan: Aishwarya ki ek saari 1 lakh ki hai. Kharch utha paoge? Bhakt: Bhagwaan koi upay bataiye. Bhagwan: Mallika Sherawat
by Pak101.com (few years ago!)
Santa went to Battery Shop n asked to change battery.
The shopkeeper asked: Exide laga doon?
Santa: Dusri side tera baap lagayega kya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Plane Se Mumbai Ja Raha Tha.
Wo Baar-Baar Toilet Ja Raha Tha, Ye Dekh Usko Ek Air Hostess Ne Puchha.
Air Hostess: “Aap 5 Minute Mein 4 Baar Toilet Ja Chuke, Kya Aap Ko Chain Nahi Hai?”
Ladka Rote Hue: “Chain To Hai Ji, Lekin Khul Nahi Rahi“
by Pak101.com (few years ago!)
Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~
2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Son: Mom! Papa
Bohot shareef hain...
Mom: Wo kesay?
Son: Jab bhi kisi Larki ko dekhtay hain to...
Foran 1 Aänkh bandh kär letay häin.
;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan ko dost ne khanay pe bulaya.
Pathan jab dost ke ghar aaya toh ghar pe tala laga tha,
Aur likha tha maine bewaqoof banaya tumko.
Pathan ne Hoshiyari dikhai or niche likh diya,
"Main toh aaya hi nahi tha
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: Yar muje Major Rohail ne social work krne Pr
bohat mara.
Batna: Social Work?
Santa: Han, me ne qabristan k gate pr Welcome ka
board lagaya tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chai ki patti aur patti (khawand/husband) main keya qadr e mushtarik hai? dono ki kismat main jalna aur ubalna likha hota hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Super pogo joke... ;)
PATI : "Main 5 din ke liye baahar ja raha hoon..."
.
PATNI : "Theek hai,
lekin jaldi aakar mujhe surprise mat dena.. warna
tum khud surprised ho jaoge."
by Tanveer Hussain (few years ago!)