Girl : I'm warning you
Girl : I'm warning you
My Mummy is coming back in half an hour..
Boy : But I'm not doing anything..
Girl : That's why I'm warning you..
Hurry up !
by Pak101.com (few years ago!) / 1073 views
Similar Jokes
?1 aadmi chaabi se apna kaan khuja raha tha...
Ek Sardar use gor dekh raha tha
kuch der baad bola-
bhai sab agar aap start nahi ho rahe ho to dhakka Lagadu
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Drives In To 1-Way & Crossed NO ENTRY Board.
Police: No ENTRY Ka Board Nai Dekha?
Pathan: Mujhe Laga Film Ka Poster Hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
A girl kiss a 5 year boy on face & he get mark of lipstik.
Girl-oh sory U got a mark on ur face.
Boy-Kuch achha karne se agar dag lagte he,to dag to ache hwe na?..:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Baap : Beti tum bari ho kar kiya karo gi ?
Beti : shadi
.
.
... .
.
.
.
.
.
Baap : buri bath beti .. abhi se kisi ka bura nahi sochte.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha kBV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga…..
*~~InShaLLaH~~*
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta: papa papa!!
Baap: Mene kitni bar kha hai khana khate waqt bolte nahi hain
Khana khatam hone ke baad..
Baap: Ha ab bolo kya khe rhe the?
Beta: Aapki khadi mein makkhi thi.
by Pak101.com (few years ago!)
One Boy To Another,
What Did U Do On Mothers Day?
2nd Boy,
I Tried To Help Few Girls To Become A Mother:-D
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Mareej Doctor Ke Paas Gaya.
Mareej: “Doctor Sahab, Mere Kaan Mein Matar Ka Podha Ugg Aaya Hai”
Doctor: “Ye Badi Hairani Ki Baat Hai”
Mareej: “Ji Haan Doctor Sahab, Hairani Ki Baat To Hai, Kyun Ki Mene To Apne Kaan Mein Bhindi Ke Beej Dale The“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar Mai bhaut Pareshan hu
banta: Kya hua?
Santa: Yaar shubha se koi
Battery Low se miss call kar raha hai or No. bhi nahi aa raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..
Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai
Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se
by Pak101.com (few years ago!)