Girl : I'm warning you

Girl : I'm warning you

My Mummy is coming back in half an hour..

Boy : But I'm not doing anything..

Girl : That's why I'm warning you..
Hurry up !

by Pak101.com (few years ago!) / 1073 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 aadmi chaabi se

?1 aadmi chaabi se apna kaan khuja raha tha...

Ek Sardar use gor dekh raha tha
kuch der baad bola-

bhai sab agar aap start nahi ho rahe ho to dhakka Lagadu

by Pak101.com (few years ago!)
Mujhe Laga Film Ka Poster Hai

Pathan Drives In To 1-Way & Crossed NO ENTRY Board.


Police: No ENTRY Ka Board Nai Dekha?


Pathan: Mujhe Laga Film Ka Poster Hai..

by Abdul Hannan (few years ago!)
A girl kiss a 5 year boy

A girl kiss a 5 year boy on face & he get mark of lipstik.
Girl-oh sory U got a mark on ur face.

Boy-Kuch achha karne se agar dag lagte he,to dag to ache hwe na?..:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Beti tum bari ho kar

Baap : Beti tum bari ho kar kiya karo gi ?
Beti : shadi
.
.
... .
.
.
.
.
.
Baap : buri bath beti .. abhi se kisi ka bura nahi sochte.

by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha kBV ko Mail kr doon

1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha kBV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga…..

*~~InShaLLaH~~*

by Mazhar Khan (few years ago!)
Beta: papa papa!!

Beta: papa papa!!

Baap: Mene kitni bar kha hai khana khate waqt bolte nahi hain

Khana khatam hone ke baad..
Baap: Ha ab bolo kya khe rhe the?

Beta: Aapki khadi mein makkhi thi.

by Pak101.com (few years ago!)
on mothers day!

One Boy To Another,
What Did U Do On Mothers Day?

2nd Boy,
I Tried To Help Few Girls To Become A Mother:-D

by Abdul Hannan (few years ago!)
Hai To Vakiye Hi Ye Hairani Ki Baat

Ek Mareej Doctor Ke Paas Gaya.
Mareej: “Doctor Sahab, Mere Kaan Mein Matar Ka Podha Ugg Aaya Hai”

Doctor: “Ye Badi Hairani Ki Baat Hai”

Mareej: “Ji Haan Doctor Sahab, Hairani Ki Baat To Hai, Kyun Ki Mene To Apne Kaan Mein Bhindi Ke Beej Dale The“

by Pak101.com (few years ago!)
Yaar Mai bhaut Pareshan hu banta

Santa: Yaar Mai bhaut Pareshan hu
banta: Kya hua?
Santa: Yaar shubha se koi
Battery Low se miss call kar raha hai or No. bhi nahi aa raha hai

by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiya Mehnati Hoti Hai

Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..

Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai

Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook