Masjid se churai huwi chapal
Technology kitni bi bari hojae
masjid se churai huwi chapal google ka baap bi nai dhondh sakta.
by Sabir shah (few years ago!) / 884 views
Similar Jokes
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj subah NEWSPAPER me
padha ki, dosto ko SMS bhejne
me sabse jyada time waste hota hai.. TO AAJ SE
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
"NEWSPAPER" BANDH ......saala
dosto par ungli uthata hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Door Se Dekha To Laga, Ek Sher Bytha hai...
Door Se Dekha To Laga, Ek Sher Bytha hai...
Waah Waah... Door Se Dekha To Laga, Ek Sher Bytha Hai...
Waah Waah Waah...
Door Se Dekha To Laga, Ek Sher Bytha Hai...
Darke Pass Hi Nahi Gaya!
Waah Kya Sher Hai...
by Pak101.com (few years ago!)
One day a kid goes to the teacher and says
KID: "Miss Can I Go To The Toilet"
TEACHER: "Yes but first you have to say the
alphabet"
So He Says the alphabet.
KID: "A b c d e f g h i j k l m n o _ q r s t u v w x
y z"
TEACHER: "Wheres The P"
KID: "Its Running down my leg miss"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Govrment Ne Ellan kiya k jiske 12 bachey Hon gy Unhy 1200,000 Diye Jain gy
Husband: Mari G/f K Pas Mera 2 Beta Hy usko bi Le aata Hun 12 ho jaein gy
... Ghar Aya To 6 Bache Nahi Thy, Pocha Kahan Hy?
.
.
.
.
.
.
Wife: Tum akely ne Ellan Suna hai kiya ? ..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Yaar Abhi Tumhare Ammi Ka
Pathan: Yaar Abhi Tumhare Ammi Ka Khaansi Kesa Hai?
.
Dost: Kaansi Band Ho Gayi,
Magar Ab Saans Ruk Ruk Ke A Rahi Hai,
.
.
Pathan: Koi Baat Nahi, Khuda Ne Chaha Tu Wo Bhi Band Ho Jaye Ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag
kahte Hai!;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse : Mubarak ho aap ke ghar ladka paida hua
hai.
Santa : Wah g wah kya technology hai, Biwi meri
hospital hai,
aur bacha mere ghar paida hua hai!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ladki Ne Ghar Se Bhaag Ke Shaadi Ki..
.
.
5 Din Baad Wo Rote Huye Lauti..
.
.
Dad : Ab Kyu Aayi Ho ??
.
.
Ladki : Papa, Wo BMW Ka Driver Nikla,
iPhone Bhi China Waala Tha..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- “Meri patni mera itna khyaal rakhti hai ki kal mehmaano ke vidaa hone ke baad jab maine usse kaha ki garam paani ka jaldi praband kare to usi wakt paani garam kar diya|”
Banta- “Waah! Lekin us samay bechaari ko paani
garam karne ka kasht kyu diya?”
Santa- “Kyuki mai thande paani se bartan
nahi dho sakta tha|”
by Pak101.com (few years ago!)