Punjabi Teacher: Kaka tenu pata
Punjabi Teacher: Kaka tenu pata hai teri umar ch Mahatma Gandhi ne B.A. kar lai c.
Student: Sir, menu eh v pata hai tuhadi umar ch Bhagat Singh fansi chad chuke c.
by Pak101.com (few years ago!) / 1157 views
Similar Jokes
1 sardarni dusri sardarni se: Meri 20 saal tak koi olaad nai hui
Dusri sardarni: Phir ?
1st sardarni: Phir kia, jab me 21 sal ki hui to abu ne meri shadi kar di
aaj Mola k fazal se 3 kake hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by rahul (few years ago!)
Ek Pathan Bakri Lay Kr Bus Mein Sawar Hua,
To Logon Ny Usy Boht Peeta.
Jawab Mein Wo Bola:
Mere Sath Ladies Na Hoti
Tou Tumhe Batata
by Pak101.com (few years ago!)
Mohabbat Main Dolat Ki Koi Ehmiyat Nahi
Phir,
Har Larki K Khawab Main Shehzada Kio Hota Ha?
Kabhi Suna K Meray Sapno Ka Conductor,
Mujhay Lenay Aaye Ga? :/
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Road pr koi mar Gya tha.
Rush lagne ki waja se 1 sardar ko Dekhne Ka Moqa Na Mila to
sardar bola
HAT JAO YE MERA BAAP He
lash larki ki thi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar going with his sister..
Some shouts Oye mashoka le ker kahan nikle
Sardar gets furious & slap him & says. Oye. mashoka hogi tero. Meri to behan hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
shadi ki taqreb ma JIN agaya....
..
JIN ko dekhtay hi Larrkiyon ki cheekhein nikal gaein....
..
aik baba ji ne larkiyon ko wuzu krnay ko kaha...
..
Larrkiyan wuzu kar k ayen tau...
...
...
..
..
..
JIN ki cheikhein nikal gaien... :D
HAHAHAHA
by WAQAR (few years ago!)
Santa: I Failed in Every Subject Except For Algebra.
Banta: How did you Keep from Failing That?
Santa: No! I didn’t take Algebra.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:
by Pak101.com (few years ago!)