3 idot best line
3 Idiots Best Line –
“Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to
padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke
tumhare peeche aayegi!”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 833 views
Similar Jokes
sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha
hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Khuda ka Shukar hai k Pakistan 13 August ko Aazad nahi hua.
.
Dost (Hairaan hoty huye): Q?
.
Pathan: Phir hum 14 August kese manatay?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)
Papa-Bete result ka kya hua?
Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Chote Bache ne Apne Abbu Se Pucha: Kya Ham Jahaz Mai Beth Kar Allah K Paas Pohonch Sakte Hein?
Abbu: Beta Allah K Paas to Ham Gaadi Mai Beth Kar Bhi Pohonch Sakte Hain.
Ba'Shartia K Gaadi Tumhari Ammi Drive Kar Rahi Ho. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :
D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga
by Pak101.com (few years ago!)
Achcha dost zindgi ko jannat bnata
hai. Islye Meri qadar kia karo
Warna fir kehte firoge.!! Bahti hawa sa tha wo
Yar hmara tha wo
Kaha gaya use dhundo.
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan Apne Dost Se: “Yara Hum Subha Se Bohat Preshan Hai”
Dost: “Kyun Khan Sahab, Kya Hua Hai?”
Pathan: “O Yara, Subah Se Hum Ko Koi Battery Low Ke Number Se Miss Call De Raha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
1990 mian American bank ny "Bill Gates" ko 2 Lakh ka lone dainy sy inkaar kiya tha...
2001 main duniya k ameer tareen shaks "Bill Gates" ny wo bank khareed liya...
Or Aaj Ufone waloon ny mujhy loan dainy sy inkaar kya hy 15 rupee ka...
U just wait and watch...
(",)
<))>
_//_
Na Na Moafi ka to sawal hi paida ni hota sain..
by lescol (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,
Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…
MORAL:Or Kro CznO sy Shadi
by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Pak101.com (few years ago!)