3 idot best line

3 Idiots Best Line –
“Neend ke piche mat bhago.Agar bhagna hai to
padhai ke peeche bhago.Neend jhak mar ke
tumhare peeche aayegi!”

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 833 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 meter lambi pipe

sonu 2 meter lambi pipe se hukka pi raha tha,
monu itne lambe pipe se kyu pi raha hai
sonu yaar dr saab ne tambaku se dur rahne ko kaha
hai...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Pathan: Khuda ka Shukar hai k Pakistan 13 August ko Aazad nahi hua.
.
Dost (Hairaan hoty huye): Q?
.
Pathan: Phir hum 14 August kese manatay?

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa-Beta agar tum fail ho jao

Santa-Beta agar tum fail ho jao to mujhe papa mt kehna
(Some days later)

Papa-Bete result ka kya hua?

Santa-Dimag kharab mat kr "MangiLal"

by Pak101.com (few years ago!)
Kya Ham Jahaz Mai Beth Kar

Ek Chote Bache ne Apne Abbu Se Pucha: Kya Ham Jahaz Mai Beth Kar Allah K Paas Pohonch Sakte Hein?

Abbu: Beta Allah K Paas to Ham Gaadi Mai Beth Kar Bhi Pohonch Sakte Hain.
Ba'Shartia K Gaadi Tumhari Ammi Drive Kar Rahi Ho. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Saanp Hindi

Banta : Dekh Santa Ek Saanp,Teri Biwi Ko Kaat Raha Hai.,Santa :

D ar Mat Yaar.Vo Kaat Nhi Raha,Vo To Zehar Bharwane Aaya Hoga

by Pak101.com (few years ago!)
Acha dost zindange ko janat

Achcha dost zindgi ko jannat bnata
hai. Islye Meri qadar kia karo
Warna fir kehte firoge.!! Bahti hawa sa tha wo
Yar hmara tha wo
Kaha gaya use dhundo.

by khalid hussain (few years ago!)
Kya Aap Bhi Kabhi Ese Pareshan Hue Hai?

Pathan Apne Dost Se: “Yara Hum Subha Se Bohat Preshan Hai”

Dost: “Kyun Khan Sahab, Kya Hua Hai?”

Pathan: “O Yara, Subah Se Hum Ko Koi Battery Low Ke Number Se Miss Call De Raha Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Loan

1990 mian American bank ny "Bill Gates" ko 2 Lakh ka lone dainy sy inkaar kiya tha...

2001 main duniya k ameer tareen shaks "Bill Gates" ny wo bank khareed liya...

Or Aaj Ufone waloon ny mujhy loan dainy sy inkaar kya hy 15 rupee ka...

U just wait and watch...
(",)
<))>
_//_

Na Na Moafi ka to sawal hi paida ni hota sain..

by lescol (few years ago!)
Dulha Kmray Me Aatay Hun

Dulha Kmray Me Aatay Hun
Chair Se Takra K Gir Gya,

Dulhan (Ghabra k)Waqas Bhai
Aaram Se…

MORAL:Or Kro CznO sy Shadi

by Pak101.com (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko

Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook