Underwear dikhana plz
A Sardar was working 1st time in a garment shop.
A customer girl asked:
Underwear dikhana plz.
Sardar thora sharmakar:
G aaj nahi pehni.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 811 views
Similar Jokes
Husband wife ki larai ho rhi thi
Unka chota bacha b wahan betha tha,
Husband=tu sali kutti.
Wife=tu sala kutta
Bacha masumiat se bola.
Or main sala pupyy!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ki Modern Sali Ne Usko Office Jate Waqt Kaha
Sali: “See You In The Evening”
Santa Gusse Mein: “Main Bhi Tujhe Dekh Lunga Saali, English Mein Dhamki Kisko Deti Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 2 shopkeeper: Bhai sahb 1 rupia ka Easy Load kardo
.
Shopkeeper: 1 rupey ke load se kesi ko call karni hai ya msg?
.
Pathan: Karna tu kuch bhi nahi,
Bus aisy hi paisy urany ki adat hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladke Ne Apni Girl-Friend Ko
Kaha: “Main Tumhara Mobile Dekh Sakta Hoon?”
Ladki: “Haan Kyun Nahi, Just A Minute”
Inbox Delete,
Sent Item Delete,
Call History Delete
Ladki: “Ye Lo Dekhlo Tumhe To Mujh Par Trust Hi Nahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan went 4 interview
Afsar:Tell me opposit of the day. Pathan:Night
Afsar:Cool Pathan:Hot
Afsar:Ugly Pathan: pichli
Afsar:I said UGLY Pathan:I said PICHLI
Afsar: oh my God Pathan: oh my devil
Afsar:Get out Pathan:Come in
Afsar:U r rejected Pathan:I am selected!
Afsar: keep quite. Pathan: speak tight.
Afsar: go to hell. Pathan: come to jannat.
Afsar: nikal jao jahil kahe k. Pathan: andar ao laik yahe k.
Afsar: police ko bulao. Pathan: Foj ko bagaon.
Afsar: uffff Pathan: Tuffff.
Afsar office se bhagte hue bhago Pathan: Pakro
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Sardar Ne Pathan Ki Beti Ka Rishta Maanga
Pathan Ne Sardar Ko Bohat Mara
Maar Kha Ke Sardar Utha
Kapre Jhaar Ke Bola
Phir Khan Sahab Me Inkaar Samjhu?
by Pak101.com (few years ago!)
Sindhi ko bhoot charh gaya ,
3 din baad bhoot khud ek ojha k paas gaya aur bola,
Ojha sahab mujhe bahar Nikalo..! Warna me to bhookha hi mar jaon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik:
Abi tk tujh se machar nhi maray?
Mere kano me gunguna rahy han.
Nokar:
Sahab mene Machar Maar dye hyn,
ye to unki Biwiya hn Jo Vidwa ho
k Ro rhi hein..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Jee As A Director :
U Should Jump 2 D Swimming Pool 4m 100 Ft Height
Hero: I Don’t Knw Swiming
Sardar Jee : Oye Don’t Worry Yaar Pool Is Empty …
by Pak101.com (few years ago!)
Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.
Malkin: Kyun? Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab
"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.
by Mohammad Ali (few years ago!)