Salesman
Salesman:
This Computer Will Cut
Your Workload By 50%.
Santa:
That Is Great,
I Will Take Two Of Them
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
PAPPU:
Papa G,
Maa K Aansuon Or Biwi K Aansoun Mai Kiya Farq Hai..?
Father:
Maa K Aansu Dil Par Asar Karte Hai
Aur
Biwi K Aansu Jaib Pe..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Singh: Oye, mar gayay yaar. Meri biwi aur premika saath saath aarehla hai.
Banta Singh: Arrey, Mein bhi yehi bolnewala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
American: Can U swim?
Pathan: No
American: Dog is Better den u
bcz It Swims
Pathan: Can u swim?
American: Yes
Pathan: then whats the Difference between u & Dog.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: Tum Teesri Bar Adalat Me Aarhe Ho, Tumhe Sharam Nahi Aati?
Pathan: Tum Roz Aata Hai,T
Tumko Aati Hai Kya??
by Pak101.com (few years ago!)
Shaikh: Ye kela ktne ka?
Kele wala:5 rupees.
Shaikh:2 rupy ka deta hai?
Kele wala: 2 rupy me to sirf chilka milega.
Shaikh: Le 3 rupy, chilka rakh aur kela de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Fakeerni:
sahab1 Rupya de de 3 din se bhuki hu,
sahab:
3 din se bhuki ho to 1 Rupye ka kya karo gi?
Fakeerni:
weight dekhungi kitna loose hua:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan to Sardar: Tell me any 5 animals name live in water?
Sardar: Frog
Pathan: Theek hai, or batao,
Sardar: Frog da Piyo, Maa, Pra or Behen.
Pathan: Shabash
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband 2 Wife:
Parda Karlo Aagey Sindhiyon Ka Area Hai Thori
Dair K Baad
Wife 2 Husband: Ab Tum Parda Karlo Aagey
Pathano Ka Area Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pessenger: Tumne Mere Jaib Me Hath Kyn Dala?
Pathan: Muje Machis Chahiye Thi
Pessenger: Tum Mujhse Mang Sakte The
Pathan: Hum Ajnabi Se Baat
Nahi Karta
by Pak101.com (few years ago!)
5% People On SKyPe Says ' Hi How R u ? '
and The Remaining 95% Say :
.
.
.
.
.
.
Helloooo, Meri Awaaaz Arahi hai !! xD
by Pak101.com (few years ago!)