kia peo gay?

Kanjoos k ghar Mehmaan aaey huay thy:

Kanjoos: Thanda peo ge ya Garam?
Mehman: Thanda.

Kanjoos: Rooh Afza ya Pepsi?
Mehmaan: Pepsi

Kanjoos: Bottle mein peo gay ya glass me?
Mehmaan: Glass me.

Kanjoos: Saada glass ma ya design wala?
Mehmaan: Design wala.

Kanjoos: Lines wala ya flowers wala.
Mehman: Flowers wala.

Kanjoos: Gulaab wala ya chambeli wala.
Mehman: Chambeli wala.

Kanjoos: Sorry Yaar! Hamaray ghar me aisa glass nahi hay.

by Abdul Hannan (few years ago!) / 957 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Popular Guy

Who is the most popular guy at the nudist colony?

The guy who can carry a cup of coffee in each hand and adozen donuts

by Pak101.com (few years ago!)
Boss aap shadi shuda mardon ko

Employee:
Boss aap shadi shuda mardon ko hi noukri q daitay hain????????

Boss:

Q kay unhain pehlay hi say Gaalian khanay ki aadat hoti hai………….=

by Pak101.com (few years ago!)
Ek ENGINEER, MBA student or ZUBEDA Aapa kashti me ja rahe thy,

Ek ENGINEER, MBA student or ZUBEDA Aapa kashti me ja rahe thy,

k JIN agaya or bola:

“samandar me koi chez phenko,

agar mene dhond li to me tumhe mar donga..

Or na dhond paya to me tumhara ghulam!

Engineer ne Needle phenki, JIN ne dhond li or usy mar dia..

MBA student ne Memory Card phenka, JIN ne dhond lia or usy bi mar dia!

AAPA ne Disprine phenki,

wo pani me hal hogai AAPA boli: “Chal Beta Ghr Chal, Boht Kaam Para Hai”

JIN Shocked

AAAPA ROCKED

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maine Kaha Himmat Hy Te

Sardar: Kal Meno 9 Aadmian Ne Kuttia
Pandit: Fer Tu Ne Kuch Nahi Kita…?
Sardar: Maine Kaha Himmat Hy Te Kaly Kaly Aao
Pandit: Fer Sardar: Fer Saarian Ne Wari Wari
Kuttia

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar


Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
In A Cricket Ground..

In A Cricket Ground..
Security :
Cricket Match Is Over Now
Why R U S til Sitting?
Santa:
Oye…Yaar..
I Am Waiting For Highlights!

by Pak101.com (few years ago!)
Makhlooq ko mat Tang

Makhlooq ko mat Tang kia kero
Once a Molvi went 2 Zardarii

&

Said !

“Makhlooq ko mat Tang kia kero Werna Allah ka Aazab ayega “

Zardari said!

Bholay Badshao ! Mein he wo Azaab hoon jo aa Chuka hai

by Mazhar Khan (few years ago!)
A Dentist

A dentist, after completing work on a patient,
came to him begging.
Dentist: Could you help me? Could you give out a
few of your loudest, most painful screams?
Patient: Why? Docor, it wasn't all that bad this
time.
Dentist: There are so many people in the waiting
room right now, and I don't want to miss the four
o'clock ball game.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher Class Mein Bachho Se

Teacher Class Mein Bachho Se Time Pass Karte Hue Sawal Puch Rahi Thi,

Pappu Ki Baari Aayi To Us Se Puchha

Teacher: “Batao Pankha Male Hai Ya Female?”

Pappu: “Agar Khaitan Ka Hai To Male Aur Usha Ka Hai To Female Hoga“

by Pak101.com (few years ago!)
Ek baat hamesa yaad rakhna..

Ek baat hamesa yaad
rakhna..
2 cheeje kismat walo ko milti Hai..
.
1) Samose ke sath extra chatni...
Aur
2) without boyfriend wali acchi

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook