Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 850 views
Similar Jokes
Girl Pathan se:
Jab ap k pas mubil hy
aur
mary pas b hy
to ap ne LETTER q bheja?
Pathan.. O ham ne tum ko call kya tha us me larki boli
PLZ-Try-Letter
by A. Sami (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar:should i buy ticket to my children also?
Conductor:yes,only if the are above 8.
Sardar:thanks Allah i have only 6 children
by Sabir shah (few years ago!)
A sardarji goes to a chinese restaurant
and puts his finger
on the last of menu: Bring this.
Waiter: Oh! you can’t get it
because he is the owner of restaurant.
by Mohammad Ali (few years ago!)
2 pathan Bhai Exam hall me..
Teacher:Tum D0no Ne Apne Father
Ka Naam Different Q Likha?
Pathan:Tm phir bolta k hm ne Naqal
ki hy hamary pas dimagh hy madam...
by Abdul Basit (few years ago!)
Boy- Bus,train or ladki ek jesi hoti hai,ek jati hai
to dusri aa jati hai
Girl- Taxi, Autoriksha or ladke ek jaise hote hai, ek
bulao 4 chale
Aate hai..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Hitlar during Speech: Mairi dictionary mai IMPOSSIBLE ka lafz nahi
.
Sardar Uth ke bola: tay mama waikh ke laini ci na Dictionary
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan apni Parrosan se: Mrs Thakur! Mai ne Aap se kaha tha k apne betay ko meri naqlien utarne se mana krien!
Kya usay mana kia?
Parrosan: Yes! Main ne usay mana kia k janwron jesi hrkat na kia kro.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Man: Sardar jee aap ko garmi lagti hai to kya
karte ho?
Sardar: AC k paas ja k baith jata hun
Man: Agar phir bhi garmi lage to?
Sardar: To A/C on kar leta hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)