Teacher:Can You Spell
Teacher:Can You Spell
A Word That Has More Than 100 Letters In It?
Sardar:Post Office
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Wife: Itni Slow Awaz Me kis Se Baat kar Rahe Ho?
Husband: Bahen se.
Wife: Bahen Se Itni Slow Awaz Me Bolne ki kya Zaroorat Hai?
Husband: Tumhari Jo Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Very Tasty, Aaj to tumhare ghar kheer kha
kar majja aa gaya
Banta: Agar Billi muhn nahi marti to Kheer aur bhi
achhi banti
by Tanveer Hussain (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse gaya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar interview dene gaya,
officer:what do you do?
Sardar :kafi dair sochne k bad happy birth day to you
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher
Batao Daryaaft or Ejaad me kya farq hai ?
Pathan
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya
or phir.
dono ne mil kar mujhe EJaad kia.
by Pak101.com (few years ago!)
Gove
ment is like a baby.
An alimentary canal with
a big appetite at one end
and no sense of responsibility at the other.
by Abdul Sami (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Pak101.com (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. Entertain. And stay home at night!"
A lady at a nearby table overheard this and spoke up, "Girl, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
Position of husband is like Split AC,
No matter how loud he is outside,
but inside d house, he is designed to remain silent, cool & controlled by remote..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend : Acha wo kaise?
Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub
mai bhi security guard k sath bethi thi.!
by Pak101.com (few years ago!)