Sardar
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1259 views
Similar Jokes
SANTA- maine apni biwi ko 12th karwayi
Fir B.Sc,Fir M.Sc,Fir usko job b lagwa di.Ab OR kya karWAU?BANTA- acha sa ladka dekh k shadi b karde
by Pak101.com (few years ago!)
Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.
Polio team bhagi
Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ne namaz parh kar dua maangi
To Maa ne pocha:
Tumne dua main kiya manga?
Larki.
Wohi maanga jo aaj kal har khoobsurat larki ke khwahish hy,
Maa: Aakhir kiya maang liya kuch pata to chale?
Larki: muskuraty huayA
(mubeshir mehmood)
|\(”,)
| ‘..(>
| <|
MAA:
Chal pagli, tera itna acha naseeb kahan.
.
(NOTE) Msg farward kartay waqt name change kar k larki ka naseeb kharab na karain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ji: Why have you increased speed of car?
Laloo: Break has failed. We should reach home before accident.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!)
Do Aurton Ko Bees Saal Ki Saza Mili.
Bees Saal Ek Sath Jail Mein Guzaar Kar Jab Dono Rihaa Hui.
Toh Ek Ne Kaha: “Chalo Abb Baqi Batein Ghar Ponch Kar Karte Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?
Boy-jbse tumhe dekha kya copy kya pen
Tere mast-2 do nain mere dil k le gye chain gayab h copy or kho gaye pen
by Pak101.com (few years ago!)
4 cheezain khatam hone per boht taklef dayti hain…! . .
1– Mohabbat
2– Rishta
3– Aietebar OR
4– ITWAR…:)
Itwar wala dukh ziada bara hai ;-):-p:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dulha ne apni dulhan ka ghongat uthaya to wo boht kali nikli
Dulha bola ,
.
.
.
.
.
.
tum ne pepsi lene nai jana?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 day God askd me if u hv 2 choose b/w Luv & Frndshp whum u will choose??
& i just lukd at my frnds nd said-"salo ab to Ladki chunne do"
by Pak101.com (few years ago!)