Sardar

A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1259 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Maine apni biwi ko 12th

SANTA- maine apni biwi ko 12th karwayi
Fir B.Sc,Fir M.Sc,Fir usko job b lagwa di.Ab OR kya karWAU?BANTA- acha sa ladka dekh k shadi b karde

by Pak101.com (few years ago!)
Polio team darwazay pe ai

Polio team darwazay pe ai
Pathan: begum Bandooq or kartoos kahan hen.

Polio team bhagi

Pathan ne awaz di: Ruko ye humare bachon k naam hen

by Pak101.com (few years ago!)
Larki ne namaz parh kar dua maangi



Larki ne namaz parh kar dua maangi

To Maa ne pocha:

Tumne dua main kiya manga?

Larki.

Wohi maanga jo aaj kal har khoobsurat larki ke khwahish hy,

Maa: Aakhir kiya maang liya kuch pata to chale?

Larki: muskuraty huayA

(mubeshir mehmood)

|\(”,)

| ‘..(>

| <|

MAA:

Chal pagli, tera itna acha naseeb kahan.

.

(NOTE) Msg farward kartay waqt name change kar k larki ka naseeb kharab na karain.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ji: Why have you increased

Sardar Ji: Why have you increased speed of car?

Laloo: Break has failed. We should reach home before accident.

by Pak101.com (few years ago!)
Aik pthan 2nd pthan

Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai

2nd pthan woh kese ?

1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha

by Pak101.com (few years ago!)
Hadd Hai Aurto Ki Bhi

Do Aurton Ko Bees Saal Ki Saza Mili.

Bees Saal Ek Sath Jail Mein Guzaar Kar Jab Dono Rihaa Hui.

Toh Ek Ne Kaha: “Chalo Abb Baqi Batein Ghar Ponch Kar Karte Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?

Medam-kaha se copy ki, kahan h pen?

Boy-jbse tumhe dekha kya copy kya pen

Tere mast-2 do nain mere dil k le gye chain gayab h copy or kho gaye pen

by Pak101.com (few years ago!)
4 cheezain khatam hone per

4 cheezain khatam hone per boht taklef dayti hain…! . .

1– Mohabbat
2– Rishta
3– Aietebar OR
4– ITWAR…:)

Itwar wala dukh ziada bara hai ;-):-p:-D

by Mazhar Khan (few years ago!)
tum ne pepsi lene nai jana?

Dulha ne apni dulhan ka ghongat uthaya to wo boht kali nikli

Dulha bola ,
.
.
.
.
.
.
tum ne pepsi lene nai jana?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 day God askd me if u hv 2

1 day God askd me if u hv 2 choose b/w Luv & Frndshp whum u will choose??

& i just lukd at my frnds nd said-"salo ab to Ladki chunne do"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook