Aik pthan 2nd pthan
Aik pthan yar aaj meri jumme ki namaz nikal gai
2nd pthan woh kese ?
1st .yara jab jamaat khara howa to imam bola apna apna mobile phone band kr do hamara mobile ghar par tha jab hum mobile band kr k wapis aaya jamaat ho chaka tha
by Pak101.com (few years ago!) / 877 views
Similar Jokes
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Suppose, I give you 2 dogs. Then I again give you 2 dogs. How many will you have?
Student: 5
Teacher: How?
Student: I have a dog in my house now.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
7 sadhu 7 chatai per dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hain aur sabse bujurg sadhu ko Pranam kar poochta hain
Maharaj ladki nahi pat rahi hai.. kya Karu?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hain
Aur kehtaa hain.. chotu ek aur chatai laga de beta..
by Pak101.com (few years ago!)
Tchr: Itne din se kahan the?
Boy: Bird flu ho gya tha.
Tchr: Par ye to birds me hota hai.
Boy(Gusse me) Insan hi kaha rehne dia apne,Roj to murga bna dete ho !
by Pak101.com (few years ago!)
BOY:
Darling hamare pyar k baarey me kisi ko mat batana
GIRL:
Sofia ko to zaroor bataungi
kameeni kehti thi k koi randi ka bacha hi hoga jo tujhse pyar karega?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1st Man: Which Is The Best Month
To Get Married..?
2nd Man: Octemb ruary
1st Man: Don't Be Silly,
There Is No Such Month
2nd Man: Exactly
by Abdul Rehman (few years ago!)
Boss: tumhe MS office pata hai?
Santa: agar address denge to main doond looonga
sir
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife on call:"hey baby, what r you
doing.....??
.
Husband:"office - me bahut
kaam hai bus nipta
ke aata hu. ..and u
sweet heart....??
.
.
.
.
.
wife:"mai club me tere piche
khadi
hu...:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Papa: whom do u like more mama or papa
kid: both
Papa: no tell me 1.
Kid: both
Papa: if i go america & ur mother go to paris. Where u go?
Kid: paris
Papa: this mean u like ur mother?
Kid: no.
Paris is beautiful then america
Papa: if i go paris & ur mother go america so where u go
Kid: america
Papa: why kid: bcuz i havent been there before . .
Papa: Ullu da Pattha.. ;-p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Railway officer was taking an interview.
Officer: Tumhen pata chale k 2 train ek hi track per opposite direction men aa rahi
hen to tum kiya karoge?
Applicant: Mein kanta badal dunga.
Officer: Agr na badal sako?
Applicant: Mein Red Signal dunga.
Officer: Light na ho to?
Applicant: Mein Red Flag dikha dunga.
Officer: Flag b na mila to?
Applicant: Mein Chotay bai ko bulaa loonga.
Officer: wo kiyo?
Applicant: Usay Train ki takkar dekhne ka bohat Shoq hai.!!
by Mazhar Khan (few years ago!)