Ek ladki apny boy friend ke
Ek ladki apny boy friend ke saath nayi garri main long drive per jaa rahi thi achanak raastey mein larki kehnay lagi…..“suno ! kya tum aik haath se garri chala saktay ho?
Kyu nahi.. ladke ne bade fakher se garden akraaii…
Aur phir larki ne aahista se kaha, “Toh phir doosray haath se apni naak saaf karlo”
by Pak101.com (few years ago!) / 917 views
Similar Jokes
BEST MEMORIES:"Oye extra pen hai kya.. ??
.
.
Ek hi hai..
.
.
Haan de.! ek hi chahiye ;-))
.
Kitno ne aesa kiya hai thoko Like.. pata to chale..:
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- Mere papa k aage amer se amer log tak katori le ke khade rehte hai. GIRL- aise kitne amer ho tum? BOY- Actually papa gol-gappe ki redi lagate hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ji: apko kbi ksi se pyar hua?
Haan yaar!
Par wo manti hi nhi!
Kya kahti hy?
Kehti hy
””I LOVE U 2?”
Pta nhi ye doosra kanjar kon hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:Beta Tumhare Abbu Kia Karte Hain??
Pappu:Jo Ammi Kehti Hain..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Child:
papa ammi ka pait itna kyun phoola hua hai?
Dad:
kamine tujhy sab pata hai!!
... .........
Child:
Promise ni pata
Dad:
beta pani bharra hua hai
Child:
Bhai tou doob gya hoga :X
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)
5 Sardar owr 1 Pathan Helicopter ki rassi se Latky howe thay
.
Pilot ne kaha ke Load zayada hai eslie 1 Fard ko koodna hoga
.
Pathan yai sun kar bola: yai qurbani mai de daita hon
.
Ye sun kar sary sardar taliyan bajany lagy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
It Was Back Wen All The Riots Were On And Ben The New 18 Year Old Police Officer Was Called Up Front Row Of The Riot pack. He Was All Siked Up For It Until All The Riot Was Charging At Him So He Got So Scared He Just Turned Back Closed His Eyes And
by Pak101.com (few years ago!)
Ek angrej gaun me chalta kahi ja raha tha raste me ek aurat se takra gaya so angrej ne aurat se kaha Sorry for that ....Us aurat ne angrej ko ek thappad mara aur kaha Ek to takarate ho upar se kahete ho saree phar de!
by Pak101.com (few years ago!)
5 panjabio ne mil k 1 taxi li, 15din ho gaye lekin koi
sawari nahi milli
Q?
Q?
Q?
Q?
Q k 3 panjabi peache or 2 panjabi aage beth k
savari dhoond rahe te.
by Tanveer Hussain (few years ago!)