Santa Aur Pathan Mein Koi Farak Nahi
Ek Baar Santa Highway Pe Khada Lift Mang Raha Tha To Ek
Pathan Ne Usko Lift De Di
Thodi Der Bad Santa Ne Pathan Se Pucha.
Santa: “Tum Bike Itni Tez Kyu Chala Rahe Ho?”
Pathan: “Yeh Letter Bahut Urgent Dena Hai”
Santa: “Kaha Dena Hai?”
Pathan: “Abhi Address Padne Ka Time Nahi Hai”
Santa: “Ohh Achha, Fir To Bike Aur Tez Chalao
by Pak101.com (few years ago!) / 1028 views
Similar Jokes
Kuch log itne
Itne
Itne
Itne
Itne
"Perfect" hote hain k un k liye
Tareef k alfaz kam par jate hain
for Example
"Aap"
.
.
.
Mujhe hi dekh lain!! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Survey karne walay ne aik sarkari afsar se poocha, apke daftar main kitne loag kam karte hain?,
afsar ne jawab deya 100 main 4
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Rail Ki Parti Par Lait Gaya
1 Admi Ne Kaha Kia Kar Rahe Ho
Train Aye Ge To Mar Jao Ge
Pathan : Mere Uper Se Jahaz Guzar Gaya Kuch Nahi Hua
Train Kya Cheez Hai
by Pak101.com (few years ago!)
maa - beta mojhe vikram betal ki fils dekhni hai
neta = woh vikram betal nahi woh bacchans ki paa film hai
by Pak101.com (few years ago!)
ek zoo ma ek tota 3 language bol sakta tha
1- English 2- Urdu 3- Punjabi
Ek din ek admi nay test karnye k liye usko kaha k who are you?
Tota Bola I Am Parrot
Admi Nay Phir Kaha Tum Kon Ho
Tota Bola Ma Tota Hu
Adme Nay Phir Pocha Tu Kon Ey
Tota Bola
Taree Pen Da Yaar Wan Salyaa Tenu Ek Warii Samaj Nai Andee Ma Tota Waan
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A husband and wife were involved in a petty argument, both of them unwilling to admit they might be in error.
"I'll admit I'm wrong," the wife told her husband in a conciliatory attempt, "if you'll admit I'm right."
He agreed and, like a gentleman, insisted she go first.
"I'm wrong," she said.
With a twinkle in his eye, he responded, "You're right!"
by Pak101.com (few years ago!)
1 darzi logon k kpry le kr farar hogya
Koi kehta mri shalwar
Koi kehta meri qameez
1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?
Pathan:Hmara naap ly gya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bara mushkil hai COLLEGE ki MiSS se pyar karna
MohsiN
Love letter bheja tha
Sign kr k 3 star de diya..(‘.’)
<))>dekh yar!
_/?¿ Assignment Thori thi…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher : yeh kaisa signature hai ????
''@@@@@@@@@''
.
Student : teacher , yeh meri mummy ka sign hai =)
.
Teacher : naam kya hai mummy ka ????
.
Student : her name is JALEBI BAI =)))
hahahahahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)