Sardar ne school chor dia

Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai

by Sabir shah (few years ago!) / 893 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek Aadmi ne Add dekha

Ek Aadmi ne Add dekha
"PURANA MOBILE DO AUR NEW MOBILE LO"

Wo us address per pohancha tu wahan koi shop nahi thi.

Us ne waha par 2 Larkon se is Add k bare mey poocha
Unhoon ne GUN nikal k kaha:
ye Add Hum ne dia tha
"CHAL YE PURANA MOBILE DE AUR JA KR NEW MOBILE LAY"

by Pak101.com (few years ago!)
Mubarak Ho Bacha Huwa Hay

Nurse:
Mubarak Ho Apke Ha Bacha Huwa Hay Kya Nam Socha Hy?

Baap:
Aap Itni Aatang & Beautiful Hen
Ap Hi Koi Nam Bata Den?

Nurse:Iska Nam Begairat Ka Bacha Rakh Den

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha

Sardar samosy k andr ka masala kha rha tha
1 admi ny pucha,sardar ye kia?
sardar :mujhay doctor nay bahir ki chezyn khanay sy mana kia hua hy.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai

Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.

Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.

Husband: Kya karun…, khushi ke mare kuch samaj hi nahi aa raha…

by Pak101.com (few years ago!)
Boy- its called DIRECT MARKETING.

Managment student kisses a girl.
Girl-whats this?

Boy- its called DIRECT MARKETING.

Girl slaps d boy

Boy-what is this?

Girl- this is CUSTOMER FEED BACK...:)

by Pak101.com (few years ago!)
Ye Baat Tune Chupa Ke Achha Nahi Kiya

Santa Apni Biwi Se Poochta Hai.

Santa: “Tum Bachhe Ko Kya Pilati Ho?”

Biwi: “Doodh Aur Orange Juice”

Santa Hairani Se: “Oye Tu Ne Kabi Bataya Nahi, Orange Juice Kiss Side Se Aata Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
1shaikh kangal ho gya

1shaikh kangal ho gya to us ny apni BIWI se kaha
bachon ko un k nanky bhej do
R tum apni ami k ghar chali jao
Mera Allah malik
Main apny susral chala jata hon.


by Pak101.com (few years ago!)
Fancy Dress Competion Me BANDAR

Santa:Jab Me School Padta Tha Tab
Fancy Dress Competion Me BANDAR Ban K Gaya Tha
2nd Prize Mila Tha

Banta: Abe Tu Aise Gaya Hota To 1st Milta

by Pak101.com (few years ago!)
Larki ko ptane k liye...

Munna- Aey Circuit, ladki ko patane ke liye kya
karne ka?
Circuit- Simple bhai, "Minto Fress" khane ka.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha kBV ko Mail kr doon

1 Admi ne Hotal k Room mai Computer dekha to socha kBV ko Mail kr doon.
Jaaldi mai mail Ghalat Address pr Send hogaee.
Jis Orat ko Mail maili us k Shohar ka 2 din pehly inteqal hua tha.
Mail Parhty hi Orat Behosh hogaee,Likha tha Begum Me Kheriyat se Pohunch Gya hoon Idhar Net b Mojud he,Jaga Choti Pr Shandaar Hai,Thandi Thandi Hawa Jannat Ka Maza Deti Hai.Dhool Matti Nhi Hai,Mene Jo White Kaprre Pehne Thy Wo Ab Tk White Hian,Kal Hi Tumhy B Blwa Lun Ga…..

*~~InShaLLaH~~*

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook