Ak Pathan Ke Sar Pe Chot Lag Gai
Ak Pathan Ke Sar Pe Chot Lag Gai,
Nurse: Is Mein 7 Tanke Lagen Gy,
Pathan: Kitna Paisa lo Gi…?
Nurse: 2000 Rup
Pathan: Baji Sirf Tanka Lagwana Hy Karhai Ni Karwana….
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1071 views
Similar Jokes
preeto poti test karvane gayi dr. ne kaha-ye poti
nahi halwa hai.
preeto-ek phone kar lu.
dr.-kyo?
preeto-santa ji ko batana hai ki unke tiffin mein
poti chali gayi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Bacha: Miss hamary ghar aaj bhai anay wala hay.
Miss: wo kasay?
Bacha: jab phichli bar ammi hospital main admit theen tu behan aae thi
Ab abu admit hain…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baat Batao Aisi Kaunsi Cheez Hai Jiske Phatne Pe Aawaz Nahi Hoti….
.
.
.
.
.
.
.
.
Doodh
Hamesha Non Veg Mat Socho!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa meets his friend Banta
Santa : A & B, A & B, A & B, A & B, A & B…!
Banta : Oye, Iska Matlab ?
Santa : Kuch Nahin Yaar, I Mean Long Time No C..!
by khalid hussain (few years ago!)
# Pathan Ne M.A mai 1st Position Li:
Teacher ne pocha: Ab Agay Kya Karne Ka Irada Hai?
Pathan:
.
.
.
.
Bachpan Se Shoq Tha
K
CHOWKIDARI Karon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Man: Koi Lambi Umar Ka Tariqa Bataiye
Doctor:Shadi Karlo
Man:Kiya Is Se Umar Lambi Ho Jayegi
Doctor:Nahi, Ye Shouq Khatam Ho Jayega!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ?
Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa:
Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . .
by Pak101.com (few years ago!)
Train M Sawar GOLU:Thookna H,Kaha Thooku
MOLU:Agle Aadmi Ki Jaib Me Thook
G:Use Pata Chala To
M:Jb Maine Teri Jaib Me Thooka To Tuje Pta Chala
Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fact of Class Room:
Jab Professor Tumhain Class Se Baahar Nikal Dey
To Samajh Lo K Tum Taraqqi Kar Rahe Ho. Coz
He Might be Afraid That You Know More Than Him!
Be Positive. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan JORAB lene medical store par gayaor JORAB ka nam bhol gaya.
Dukandar: kia chahiay?
Pathan (apna Paoon table pe rakh kar): khocha is ki casing dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)