6 Aya To?
2 Sardar Soldiers Captured A Enemy
Gave Him A Dice & Said:
If U Get 1,2,3,4,5 V’ll Kill U!
Enemy Asks: 6 Aya To?
Sardars: Then, Throw Again…
by Mohammad Ali (few years ago!) / 838 views
Similar Jokes
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Mohammad Ali (few years ago!)
BV Ne Kalaai Aage Barha Di
Or Ankhen Band Kerlen,
Jab Thori Der Me Ankhen Kholen To Memon Marker Se Hath Pe Watch) Bna Rha Tha. B.V: Ye Kia?
Memon:Moo Dikhaee.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar's Daugher: Abba Kal Hamary ghar se 1 banda kam ho jayega
.
Dosre din larki ghar se bhag gayi
.
Sardar: Larki ne kaam tu acha nahi ki…….. Par thi wo Najoomi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Son: Mom! Papa
Bohot shareef hain...
Mom: Wo kesay?
Son: Jab bhi kisi Larki ko dekhtay hain to...
Foran 1 Aänkh bandh kär letay häin.
;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : Whats Da Nam Of Ur Car
Banta : I Dont No But It Starts Wid”T”
Santa : Kamal Hai Yar Teri Gadi Tea Se Start Hoti Hai Apni To Petrol Se Hoti Hai
by Pak101.com (few years ago!)
T.T: Bachy ka Tckt Half nai pora hoga, iske Umer 12 se zeada hai.
Baap Ghusse Se: Iske umer 12 se zeada kese hoskte hai? 12 sal to meri shadi ko hue hain.
T.T: Me yahan ticket chk Krne Aaya hun,
Gunahon ka Aiteraf Sunne nai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek riksha k piche likha tha ki 'Sawan ka intazar he'. Piche se ek truck aya aur riksha ko uda dia.
Aur uske pichhe likha tha 'Aya sawan jhoom ke'
by Pak101.com (few years ago!)
Ek 10 saal ka bachcha bahot dhyan se ek book pad raha tha, jiska title tha: “Kids ka paalan poshan kaise karein”.
Mother: Tum yeh book kyon parr rahe ho.
Kid: Main yeh dekhna chahta hoon ki mera paalan poshan theek tarah se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by hearthackervsgirls (few years ago!)