Crazy Patients
A doctor of psychology was doing his normal morning rounds when he entered a patient’s room.
He found Patient #1 sitting on the floor, pretending to saw a piece of wood in half.
Patient #2 was hanging from the ceiling, by his feet.
The doctor asked patient number 1 what he was doing.
The patient replied, “Can’t you see I’m sawing this piece of wood in half?”
The doctor inquired of Patient #1 what Patient #2 was doing.
Patient #1 replied, “Oh. He’s my friend, but he’s a little crazy. He thinks he’s a lightbulb.”
The doctor looks up and notices Patient #2’s face is going all red.
The doctor asks Patient #1, “If he’s your friend, you should get him down from there before he hurts himself”
by Pak101.com (few years ago!) / 1116 views
Similar Jokes
Molvi Pathan Se: Ghusal k Kitne Faraaiz Hain ?
Pathan: 3
Molvi: Shabash Kon Kon Se?
.
.
.
.
.
Pathan: Shampoo, Saabun Aur Toliya.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Mujhe kamjori mehsoos ho rahi hai
Banta: Tum bharpoor desi ghee khao 1- 2 din baad
Banta: ab kaise ho
Santa: Waise hi hoon, Bharpoor Brand ka koi ghee aata hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)
1st sardar:dunia ka sub se mushkil kaam kon sa hai.
2nd sardar:helmat pehni hui larki se chumi lena.
by Sabir shah (few years ago!)
Wife:
Aap mujhe talaaq bhi de dain tab bhi me ghar ka darwaza pa beth jaon gi magr ap se door kabhi nahi jaon gi suna aap ne...!
.
.
.
.
.
.Husband:
Zanani ban zanani
gillani na ban.
by shaukat (few years ago!)
Teacher: Tumhari zindagi mai sab se zada kis book ne madad ki ha?
Student: Mere Papa ki cheque book ne.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
santa ki beti "LAADO" Bacpan se japan me thi Wo india aai per airport se return ho gayi Q ki waha bord lagha tha "NA AANA IS DESH MERI LADO
by Pak101.com (few years ago!)
'TEACHER:
Ek Aisa Sentence Batao Jis Mein URDU, HINDI, PUNJABI AUR ENGLISH Ka Sahi Use Hua Ho ...
.
...
.
.
.
.
.
.
.
SARDAR:
ISHQ DI GALI VICH NO ENTRY.
by Hader Maher (few years ago!)
Funny Pakistani Man: Mera kid bohot fast English bolta hai.
Indian Man: Beta bolke dikha.
Kid: english english english english english...
by Pak101.com (few years ago!)
easy load 2012
TID 0074209115883
dear customar you have Rechared Rs.100
Deducation of
VAT 25%
Zardari tax 20%
Benazeer Barsi Tax 10%
RGST 5%
GST 17%
Flood Tax 5%
Bilawal Study Tax 6%
Bakhtawar study+jahaz Tax 5%
Your New Balance..
Rs. 2
Enjoy for Miss calls only
by nadeem (few years ago!)
Aik dost doosray say yar tum apnay doston ko har khushi kay moqa par kabootron ka jora kiun detay ho.
Doosra dost: is liye keh woh doosray din meray pas wapis aajatay hain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)