Principal ROUND pe nikla
Principal ROUND pe nikla. dekha 1 teacher 1 ladhki ko
kiss kar raha hai.
PRICIPAL – what is this ?
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha …
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 873 views
Similar Jokes
Pathan to Sardar: Tell me the names of any 5 animals that live in water.
Sardar: Duck
Pathan: Good now tell more.
Sardar: Duck’s mother, father, brother and sister.
Pathan: Well Done
by Pak101.com (few years ago!)
Malik: Abi tak tm nay machar nahee maray? meray kanu may gunguna rahay hain. Nokar: mein nay kab kay maray hain. ye thu unki bewa bewian hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ek Ladki Ko Purpose Karta Hai.
Pappu: “I Love You. Tum Duniya Ki Sabse Khubsoorat Ladki Ho”
Ladki: “Acha Par Tumhare Piche
Mujhse Bhi jyada Khubsoorat Ladki Khadi Hai”
Pappu Mud Ke Piche Dekhta Hai Par Waha Koi Nahi Tha.
Ladki: “Agar Tum Sach Mein
Mujhse Pyar Karte To Kabhi Piche Mud Kar Na Dekhte I Hate You”
Moral: Moral Words Kuch Ni Bas Ladki Zara Tej Nikali.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pari Ne 60 Saal K Shadi Shuda Jorey Se Kaha,
Mein Tum Dono Ki Ik Ik Khawish Pori Kar Sakti Hoon,
Biwi: Main Apne Shohar K Sath Sari Duniya Ki Saer Karna Chahti Hoon,
Pari Ne Jadu Ki Chari Ghumai Or 2 Tickets A Gaen,
Phir Shohar Sey Pucha, Tum Kya Chate Ho…?
Shohar:
Apne Se 30 Saal Choti Biwi Ka Khwahishmand Hoon,
Pari Ne Jadu
Se Usko 90 Saal Ka Kar Diya,
Moral:
Mardon Ko Yaad Rakhna Chaiye K Pariyan Bhi Auraten Hoti Hain..
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya
Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?
Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!
by Pak101.com (few years ago!)
Hum nay tumhari yad mai ro ro K tub bhar diye
.
.
.
.
.
.
Aur tum bewafa aye aur un say naha kr chal diye....!:-(
by Mazhar Khan (few years ago!)
BF ki call ka 4 ghantey wait karne
ke bad GF ne arz kiya hai
INTEHA HO GYI INTEJAR KI
.
.
.
.
.
MAA ki Ankh aise Pyar ki
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar : You Cheated Me
Shopkeeper: How ?
Sardar : You Said This Is American Made Radio But When I Put It ON
It Says All India Radio
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:dr.shahb 2 sal pehly mujhe bukhar huwa tha
dr:tu ab kia huwa
santa:ap ne nahane se mana kia tha ab naha lun
by Sabir shah (few years ago!)