CROSS THE ROAD... RADICAL WOMAN
Q: Why did the woman cross the road?
A: I don't know, but where'd she get shoes and
what is she doing out of the kitchen?
by khalid hussain (few years ago!) / 851 views
Similar Jokes
Sardar School Ma Hans Raha Tha 1 Larka Bola Chup Kar Jao
Sardar:Kyon, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola Mai CPU hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:What is half of 8??
Rajnikant:
4
...
Santa:
Depend karta hai agar horizontally aadha karo to '0'
Aur vertically kaato toh '3'.
Santa rocked.
Rajnikant shocked\=D
by Pak101.com (few years ago!)
1 Larka Pee K Aaya
Dad Se Bachne K Liye
Eik Bari Se Book Laay Kaar Parhnayy Lagaa
Dad: Pee K Aya Hai
Son: Nae Toh
Dad: Kaminay Phir Suitcaxe Khoo
Kay Kiya Baak Bak Bak Kar Raha Haa.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa=kaha ja rahe ho
Banta=Police Station,Mere ghar me chor aya hai
S=Bibi ko akela chod dia
B=Nahi,usne chor ko baho me jakad rakha hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan's Wife: Main kapray nichor nichor k thak gayi hon, Tum mujhe ek Spinner kyon nahi dila detay?
Next day Pathan SHAHID AFRIDI ko le aaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kia Aap k Sur Par Seengh Hain???
Just Check It
Nahi Hain??
Nahi
R u Sure??
Yes
Koi baat Nahi Gadhay k bhi nahi hotay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife:kal rat tum mujhey neend
mein galian kion de rahey thai?
Husband: tumhey ghalat fehmi hoi hai..
Wife: kesi ghalat fehmi?
Husband: Yehi k mein neeend mein tha..
by nadeem (few years ago!)
Wife: Aap bahut mote ho gae ho
Husband: Tum bhi to kitni moti ho gai ho
Wife: Mai to maa banne wali hoon
Husband: Mai bhi to baap banne wala hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)
Aaj kal ki ladkiyon ka dress..:p
.
.
.
.
Yahan se less
vahan se less
kabi sleevless to
kabi backles ;) :p
.
.
Aur koi ladka ghoor ke dekhe
to kehti hain..
.
"SAALA KUTTA KAMINA CHARACTER-LESS..
by Pak101.com (few years ago!)