Sardar Ka Xray
Sardar 2 Doctor :
Pure Jism Main Kahin Bhi Ungli Lagao Tou Bohat Dard Hota Hai
Doctor Said Full Body Xray
When He Checked,Xray Found Fractre In Ungli
by Pak101.com (few years ago!) / 988 views
Similar Jokes
Sardar ankhain band karky Ayena
(mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha hoon ke mai sotay
howe kesa lagta hon
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Sardar darakht pe ulta latka howa tha
.
Friend: Tu darakht pe kion latka hai?
.
Sardar: Sar dard ki goli khayi hai kahen pait mai na chali jaye
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
SANTA:- yaar tujhe bus me thapad kyo pada?
BANTA:- pata ni yaar,meri photo niche gir gayi thi maine kaha bahenji jara sari uppar karna photo leni hai.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ne “pent”
dho k parosan ki Shalwar k
pas sukhne k liye dal di aur awaz di
behen je jB tm Shalwar Utarogi tu muje Awaz dena ma bi
“pent” Utar Longa..:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Daaku Pathan K Ghar Gus Giya Aur Bola
Jaldi Batao SONA Kahan He?
Pathan:
Pagal Ka Bacha Itna Bara Ghar He,
Kahin B So Jao
Hamen Uthane Ki Kia Zarurat Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
by Abdul Basit (few years ago!)
Sardar pizza lene aik pizza shop pe geya
Shop wala:
-”sir pizza k 4 piece krney hain ya 8?”
Sardar:-
4 kar de yar Pata nai 8 khadey v jandey ne k nai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Wife Main Larai Ho Gayi
Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
by nadeem (few years ago!)
Wife : What will u give me if I climb the great Mount Everest?
Husband : Le, isme pucchne wali kya baat hai…DHAKKAA!!!
by Pak101.com (few years ago!)