Ek admi bkrian chra rha tha
Ek admi bkrian chra rha tha
Sardar:
vey bkrian kithe le chlla en?
Admi:
inhen school chorne ja rha hun
Sardar:
Menu pagal smjhia e?
Aj te atwar a.
Happy sunday!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 923 views
Similar Jokes
Dhoni son: ather is hitting many sixes mom,Dhoni wife: dear that is not match it is thumpsup advertisement yaar.hahaha
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikhari: Saab 1 rupaya de do.
Saheb: Kal aana. Kal
Bhikhari: Saala is kal-kal ke chakkar mein is colony mein mere lakhon rupaye fase huye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Namaz Parhnay Gaya 0r do Baar Wazoo Kya:
Bilawal na pucha: Khan Sahab Aapne do Baar Wozoo Kyo kia?
Pathan: Agar ek Toot Gaya to Dosra Kaam Aayega
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bache Ka Naam “D” Tha.
1 Din “D” K School Me Sports Day Tha Or Wo Apne Baap Ko B Sath Le Gaya.
Jab “D” Recing Me Dor Raha Tha To Us Ka Baap Chilaya:
Bhago “D”
Bhago “D”
Bhago “D”…
Us Waqt 1 Teacher Ayi Or Boli:
Sir, Plz English Bolain Urdu Allow Nahi, Or Wo Chali Gai.
Phir Us Ka Baap English Main Chillaya
Or Teacher Ko Gussa Aagya Or Us Ny “D” K Baap Ko School Se Bahar Nikal Diya.
Kyun K Wo English Main Chila Raha Tha:
Run-D,
Run-D,
Run-D ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER TO AMY: Amy, write a sentence with the word
"lettuce" in it.Amy writes something.
TEACHER TO AMY: What've you written down, Amy?
Amy hands the teacher her book.Show Punchline
Amy has written: LETTUCE OUT OF SCHOOL EARLY.
by Pak101.com (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Larki ne namaz parh kar dua maangi
To Maa ne pocha:
Tumne dua main kiya manga?
Larki.
Wohi maanga jo aaj kal har khoobsurat larki ke khwahish hy,
Maa: Aakhir kiya maang liya kuch pata to chale?
Larki: muskuraty huayA
(mubeshir mehmood)
|\(”,)
| ‘..(>
| <|
MAA:
Chal pagli, tera itna acha naseeb kahan.
.
(NOTE) Msg farward kartay waqt name change kar k larki ka naseeb kharab na karain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Reporter:
Ap ne Credit Card chori wale case se kya sabak
hasil kya?
.
.
.
.
Shumila Rana:
Shoping waha ke jae jaha Security Camera na lga
ho
by Tanveer Hussain (few years ago!)
('_') (=.=)(*_*)(o.o)
/¡¡ /¡¡ /¡¡ /¡¡
Pehchana kon hen ye 4 log???
.
Nahi?
.
.
Ye vahi hen jin k bare mein Ammi hamesha kehti hen k.....
.
.
.
.
.
.
.
4 log dekhen ge to keya kahen gay Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)