Suicide

Chiman is trying to commit suicide on the railway tracks...takes along some wine and chicken with him.

Somebody stops him and asks,
'Kyon bhai ye sab kyun leke baithe ho?'
Chiman replies, 'Saali train late aati hai

kahin bhook se na marjaun..'

by Pak101.com (few years ago!) / 1060 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

humko sawal samaj nhi aya

Teacher:2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?

Pathan:humko sawal samaj nhi aya

Teacher:tumare pas 2 rotiyan thitmne unko kha lia ab kya bcha?

Pathan:salan...

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Train main

Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi
upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.
Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daadi marte hue

Daadi marte hue :Beta mein apna farm, 6tractor, 50 janwar
aur 22,389,630 cash tumhare naam karti hun
Beta: Dadi yeh sab hai kahan?
..
..
Dadi: FARMVILLE on Facebook.

by Pak101.com (few years ago!)
ye haat mujhe dede thakur

Gabar: ye haat mujhe dede thakur.
Thakur: tere pas do haat to hai hi, do aur leke kya shera vali mata banega...

by Pak101.com (few years ago!)
sirdar jee made love

sirdar jee made love to a beaytifull girl in his dream.
Next morning he went straight to the bank where it was written outside

"We will make your dreams come true"

by Pak101.com (few years ago!)
Machhar Marny Per Chutti

Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Aagaye?

Son: Machar Maara To Teacher Ne Chutti De Di.

Maa: Aisa Kyon?

Son: Machar Teacher k Gaal Par Betha Tha na. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Aapki car ki accident kaise hua?

Police: aapki car ki accident kaise hua?

Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main so rahaa tha?

by Pak101.com (few years ago!)
Zubaida Aapa K Ebrat Nak Totke

Agr Apke Khane Me Makhi Gir Jae

To Usy Nikal Kr Itna Chabayen K Ksi Or Makhi

Ki Jurrat Na Ho Aap K Khane Ki Taraf Ane Ki..

Zubaida Aapa K Ebrat Nak Totke

by Abdul Hannan (few years ago!)
i love you

Sardar ji: apko kbi ksi se pyar hua?

Haan yaar!
Par wo manti hi nhi!

Kya kahti hy?

Kehti hy
””I LOVE U 2?”

Pta nhi ye doosra kanjar kon hy

by hearthackervsgirls (few years ago!)
COFFY shop & WINE shop

Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop

Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook