Suicide
Chiman is trying to commit suicide on the railway tracks...takes along some wine and chicken with him.
Somebody stops him and asks,
'Kyon bhai ye sab kyun leke baithe ho?'
Chiman replies, 'Saali train late aati hai
kahin bhook se na marjaun..'
by Pak101.com (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
Teacher:2 mai se 2 minus krdo to kya bacha?
Pathan:humko sawal samaj nhi aya
Teacher:tumare pas 2 rotiyan thitmne unko kha lia ab kya bcha?
Pathan:salan...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi
upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.
Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daadi marte hue :Beta mein apna farm, 6tractor, 50 janwar
aur 22,389,630 cash tumhare naam karti hun
Beta: Dadi yeh sab hai kahan?
..
..
Dadi: FARMVILLE on Facebook.
by Pak101.com (few years ago!)
Gabar: ye haat mujhe dede thakur.
Thakur: tere pas do haat to hai hi, do aur leke kya shera vali mata banega...
by Pak101.com (few years ago!)
sirdar jee made love to a beaytifull girl in his dream.
Next morning he went straight to the bank where it was written outside
"We will make your dreams come true"
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Aagaye?
Son: Machar Maara To Teacher Ne Chutti De Di.
Maa: Aisa Kyon?
Son: Machar Teacher k Gaal Par Betha Tha na. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Police: aapki car ki accident kaise hua?
Santa: woh to mujhe bhi pata nahi hai sir. tab main so rahaa tha?
by Pak101.com (few years ago!)
Agr Apke Khane Me Makhi Gir Jae
To Usy Nikal Kr Itna Chabayen K Ksi Or Makhi
Ki Jurrat Na Ho Aap K Khane Ki Taraf Ane Ki..
Zubaida Aapa K Ebrat Nak Totke
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar ji: apko kbi ksi se pyar hua?
Haan yaar!
Par wo manti hi nhi!
Kya kahti hy?
Kehti hy
””I LOVE U 2?”
Pta nhi ye doosra kanjar kon hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa> What is deffirent between COFFY shop & WINE shop
Banta> coffy shop is the starting point of LOVE and wine shop is last point of LOVE
by Pak101.com (few years ago!)