Hotel Ka Khana
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1197 views
Similar Jokes
Angrez: “Your Country Is So Poor”……. Dirty India Poor India…..
Yeh Sun Kar Ek Deshbhakt Ko Gussa Aaa Gaya
Deshbhakt: “Tum Angrez Jitna Tel Khane Mein Use Nahi Karte Ho Na, Usse Jyada Toh Hum Shanivar Ko Shani Maharaj Ke Mandir Mein Chada Dete Hain”
Bharat Mata Ki Jai !!
by Pak101.com (few years ago!)
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
by tanveer hussain (few years ago!)
Banta to Santa: Tumhaare income ka source kya hai
Santa: Maine apne upper ka portion kisi ko rahane kiraye par diya hai
Banta:kamaal hai wo pure din tumaher upper kaise rahata hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 Banda Bus me 1 Molvi ko daikh kr darty darty pochta hai.
“Movi sab,
Ap
?
?
?
?
?
?
Dam Darood waalay Molvi ho , ya bomb BArood walalay.. ?
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Funny Jokes
Pathan boht deir se apni hasin mengetar ko dekh rha tha larki sharma k,
kya dekh rhe ho khan: hum soch rha tha k agar tm hmara ammi hota to hm b khobsurat hota:-)
-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Teacher: What is difference between 'Love Letter' and 'Exam Paper'?? ;)
Student:
LOVE:
Hazaaron Khayal, Jinhe Lafzon main nahi Likh Paatay..
.
.
.
.
.
EXAM:
Hazaaron Lafz Likhne Parte hain, jo Khayalon main bhi nahi aatay!!:D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Friend: Tumko Sharam Nahi Aati Tumhara Baap Tailor hai.
Aur Tmhari Shirt Phati Hui Hai.
Sardar: Sharam to Tumko Bhi Nahi Aati.
Tumhara Baap Dentist Hai or Tumhara Bhai Bina Dant k Paida Hua!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa ne galti se kisi ka 100 ka balance ho gya.Phr call kiO yaar mera 100rs wapis kro
Banta:mere pas to 80 aaya hai
Santa: ruk yaar mai 20rs or bhejta hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao
Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)