Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai

Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai Bachcha?
Chintu: Ganit Ke Master Sahab Bagal Me Hain, Unhi Se Poochh Lo.

by Pak101.com (few years ago!) / 1253 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 Andha aadmi air force mein

1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya

Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?

Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apne Baap se

Pathan apne Baap se: Main ne riazi mein so mein aathanwe number hasil kiye hein.

Baap herat se:Baqi do number kon leh geya

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tab Ki Baat Kuch Aur Thi

Ek Baar Machron Ki Poori Family Bethi Hoti Hai Aur Woh Sab Aapas Mein Baat Kar Rahe Hote Hai.

Macchar Dadaji (Pote Se): “Beta, Hamare Zamane Mein Khoon Chusna Itna Aasan Nahi Tha”

Macchar Pota: “Woh Kyu Dadaji ?”

Macchar Dadaji: “Kyon Ki Hamare Zamane Mein Ladkiyan Pure Kapde Pehanti Thi

by Pak101.com (few years ago!)
Raman: Kal Maine Dekha

Raman: Kal Maine Dekha, 4 Aadmi Ek Saath Swimming Pool Me Koode,
Magar Sirf Ek Ke Baal Gile Huye,
Bolo Kaise?
Chaman: Baaki 3 Ganje Honge

by Pak101.com (few years ago!)
Apni behan ko cherta hai...

BOY to GIRL:Oye Hoye Kaha Ja Rai Hai
GIRL:-Tere Ghar
BOY:-Mai Bhi Ata Hu
GIRL:-Aja Besharam Ammi Ko Bataugi Apni Behan
Ko Cherta Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek operation ke baad

Ek operation ke baad patient bola:
'doctor sahab Kya ab main aap logo se mukt hu?'

Beta doctor to neeche reh gye, main to chitrgupt hu...

by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi

Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .

Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .

Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or

bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi

by Pak101.com (few years ago!)
Eid mubarik

Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum Par Beete Gi To

Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna
Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ab tumhara talak hua

Ek aurat:-jab tumhara talak hua tha tab to tumhara ek hi bachcha tha.ab 3 kaise?
Doosri:-who kabhi kabhi maafi mangne aa jate the.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook