Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai
Bhikhari: Ek Rupaye Ka Sawal Hai Bachcha?
Chintu: Ganit Ke Master Sahab Bagal Me Hain, Unhi Se Poochh Lo.
by Pak101.com (few years ago!) / 1253 views
Similar Jokes
1 Andha aadmi air force mein bharti ke liye gaya
Major: Main tumhe kiss kam ke liye rakhu?
Aadmi: Sirf andhadhundh firing ke liye!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan apne Baap se: Main ne riazi mein so mein aathanwe number hasil kiye hein.
Baap herat se:Baqi do number kon leh geya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Machron Ki Poori Family Bethi Hoti Hai Aur Woh Sab Aapas Mein Baat Kar Rahe Hote Hai.
Macchar Dadaji (Pote Se): “Beta, Hamare Zamane Mein Khoon Chusna Itna Aasan Nahi Tha”
Macchar Pota: “Woh Kyu Dadaji ?”
Macchar Dadaji: “Kyon Ki Hamare Zamane Mein Ladkiyan Pure Kapde Pehanti Thi
by Pak101.com (few years ago!)
Raman: Kal Maine Dekha, 4 Aadmi Ek Saath Swimming Pool Me Koode,
Magar Sirf Ek Ke Baal Gile Huye,
Bolo Kaise?
Chaman: Baaki 3 Ganje Honge
by Pak101.com (few years ago!)
BOY to GIRL:Oye Hoye Kaha Ja Rai Hai
GIRL:-Tere Ghar
BOY:-Mai Bhi Ata Hu
GIRL:-Aja Besharam Ammi Ko Bataugi Apni Behan
Ko Cherta Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek operation ke baad patient bola:
'doctor sahab Kya ab main aap logo se mukt hu?'
Beta doctor to neeche reh gye, main to chitrgupt hu...
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .
Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .
Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or
bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ko Gali mai 100 rupey ka note mela
Note ke oper lekha tha "EID MUBARAK"
.
Sardar ne idhar udhar dekha,
owr Note Jaib mai rakthy howe bola
"KHAIR MUBARAK"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna
Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aurat:-jab tumhara talak hua tha tab to tumhara ek hi bachcha tha.ab 3 kaise?
Doosri:-who kabhi kabhi maafi mangne aa jate the.
by Pak101.com (few years ago!)