pathan

1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )

by Abdul Basit (few years ago!) / 967 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Nomonia ho gaya

Patient: Doctor ap ko yakeen hai k mujhay
Namoonia (pneumonia) hai, kyun k pichlay dino aik
doctor meri friend ka Namoonia ka ilaaj karta raha
aur woh Typhoid say mar gayi.
Munna: Haan ray meray ko akha yaqeen hai, tu
namoonia say hi maray ga.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nark main huhat se log

Nark me bahut se log aram se soo rahe the. .
.
BHAGWAAN - Ye log to nark ki garmi me bhi aram
se so rahe hai. .
.
YAMRAAJ -SAALE U.P. se HAI

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Ji and Computer

Sardar Ji and Computer
Sardar: Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?

Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.

by Pak101.com (few years ago!)
1 family ne

1 family ne

film “Sholay” dekhi.

Ghar aa k Shohar

mazaq me Biwi

se bola:

“NAACH BASANTI”

Uska Bacha zor

se bola:

“BASANTI ..!

IS KUTTAY K SAMNE

MAT NACHNA..!!

by Pak101.com (few years ago!)
Machar Ka Over Time

Ek Sardar Ko Machar Ne Kata
To Sardar Ne Poocha Tum To Raat Me Kattay Ho Abhi Kaisay
To Machar Ne Kaha Mere Ghar Kay Halat Theek Nahi Hain Is Liye
“OVER TIME” Kar Raha Hoon

by Pak101.com (few years ago!)
Gullu: Golu Tum Udaas Kyun Ho.

Gullu: Golu Tum Udaas Kyun Ho.

Golu: Kya Batau Gullu Maine Pitaji Ko Dictionary Kharidne Ka Bahana Banakar Paise Ke Liye Chithi Likhi Thi.Unhone Anarth Kar Diya

Gullu: Kaisa Anarth.

Funny Golu:Unhone Dictionary Hi Bhijwa Di.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor

Doctor Pathan Se:
Khan Sahab Tumhara 1 Gurda
Fail Ho Gaya Hy,,.,,
Pathan Bola:
Kitny Numberon Se?;-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa aur Banta train ke

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”

Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!

by Pak101.com (few years ago!)
akal badhee yah bhens

ik sardar jee se ek aadmeen poocha akal badhee yah bhens

tu sardar jee thodha sochne ke baad bole pehleh dono ki umer batao phir batoonga

by hearthackervsgirls (few years ago!)
yar tumhare number ka

Yar Tumhare Number ka
Keya Problem hy?
Me ne abi call ki tou
operator boli
Welcome 2 Jungle
ap Ka Matloba Bandar
Darakht se UltaLatka Hua Hy plz
Try Later,

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook