akal badhee yah bhens
ik sardar jee se ek aadmeen poocha akal badhee yah bhens
tu sardar jee thodha sochne ke baad bole pehleh dono ki umer batao phir batoonga
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 788 views
Similar Jokes
Shaadi ki party mein DJ wale nepuchha: kab tak bajaana hai…..??...
Santa: oye 8 – 10 peg Lagane takbaja lo uske baad toh hum sabgenerator ki awaz par bhi naachlenge… :p =D :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: Wo Kon si Cheez Hai Jo Insaan Ki Izzat
Ko Mazbooti Se Jakde Rakhti Hai?
Student: Miss, Salwar Ka Narra.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Ik din ik pathan sabzi leenay gaya or woh sabzi mandi pohncha to dekha kafi deer se sabziwala sabzi ko pani laga raha hai akhir tang aaker us ne sabzi walay see kaha jub yah timtor hosh main ajayeen to 2 kilo tol dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:
Yar Mery Pas Paise Nhi Hain
Mujhe Kpray Lena Hain,
Main Kya Karon?
Friend: Tum Bank Se Loan Le Lo
Pathan: Loan Le To Lon
Magar Humko Sirf Cotton Pehany Ki Aadat Ha
by Pak101.com (few years ago!)
Lafz lafz likhon teri tareef mai,
.
.
.
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Lafz Lafz Lafz
Kafi hain ya aur likhon?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar on phone “Doctor my wife is pergnant.She is having pain right now”.
Doctor: Is this her first child?
Sardar: No this is her husband speaking…
by tanveer hussain (few years ago!)
Police wala apne bache se: Beta tumhara result achha nahi aya aj se tumhara khelna tv dekhna
band
.
.
Son: Ye 50 Rs pakro or is bat ko yahien daba do":-
by Abdul Sami (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bat ko mzak me ni lena..
Jab se nayaa saal shuru hua hai tab se ap keh rahay ho k
Ye 2 Hazaar Tera Hai.
(2013)
To Plz mere 2 Hazaar mujhe day kar kahaani khatam karo.
Eid Ki Shoping Karni Hai…!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)