Ek kanjus k ghar mehman aaye hue the
Ek kanjus k ghar mehman aaye hue the.
.
.
Kanjus: Thanda piyo ge ya
garam?.
Mehman: Thanda.
Kanjus: Rooh Afza ya Pepsi?.
Mehmaan: Pepsi
Kanjus: Bottle mein piyo ge ya glass me?.
Mehmaan: Glass me..
Kanjus: simple glass me ya design wala?.
Mehmaan: Design wala.
Kanjus: Lines wala ya flowers wala.?
Mehman: Flowers wala.
Kanjus: Gulaab wala ya chameli wala.?
Mehman: Chameli wala.
Kanjus: Sorry Yaar hamare ghar me Aisa glass nahi hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 913 views
Similar Jokes
Boy :- buss aur larki ek jesi hoti hai.,.,
ek jaati hai ,,
to
... dosri Aati hai.,.,
GIrLs :-
Rakshey aur Larhky .,
ek jesy hoty hai,.,
ek ko bolao 4 chaly Aaty hain,,,
by Pak101.com (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was celebrating the birthday of his son after 6 months
People asked: Sardar Ji log tu 1 saal baad birthday manaty hain, owr ap 6 maheny baad..?
.
Sardar: O jee, hamary han semester system hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa apni grlfrnd k saath 1st datepe:
”Ye meri pehli date hai darling..........agar koi galti ya kami reh jaye toh chhotabhai samajhk maaf kar dena..:p :D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Light chali gai to Pathan ki B.V ne Pathan se bola: Pankha to chala do.
Pathan: Kar di na jahilon wali baat.
Pankha chalega to Mom Batti nahi bujh jayegi?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Frnd 2 Memon:
Jb Grmi Prti H To Ap Kya Krte Ho
Memon: Hm Sb A.C K Samne Bet Jate Hain
Frnd: Jab Us Se Bhi Ziyda Garmi Parti Hai To
Memon: Phr Hm A.C On Krlte Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta
Tu Bht Zor Ki Barish Ho Jati
Aik Din Bht Dhup Nikli
To Sardar Ny Shukar Kiya Aur Dukaan Say
SURF Lenay Chala Gaya,
Jb Dukaan Mai Enter Hua To,
”Badal” Bohat Zor Say Garja,
Sardar Ne “BAADAL Ki Tarf Dekh Kr Kaha:
KIDHR??
Main Te Nimko Lain Aya Wan:-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha,
PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara,
logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Grandfather:
“When I was your age, all I’ve got for Christmas was an apple and a blackberry.
Boy:
“WHAT! A LAPTOP AND A MOBILE?!”
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
Teacher: main ksi pr b 1 nazar dal k bta
skti hun k wo mere bare mai kya soch rha he
by inayat khan (few years ago!)