Sharab Chudvana Koi Mushkil Kam Thode Hai
Santa Badi Pareshani Ki Halat Mein Ek Bahut Bade Doctor Ke Pass Gaya Aur Bola.
Santa: “Doctor Saab, Kya Aap Meri Sharaab Chhudva Sakte Ho?”
Doctor Ne Muskurate Hue Jawab Diya: “Haan Haan Bhai, Kyu Nahi”
Santa: “To Jaldi Se Chale Na, Police Ne Meri 20 Bottle Pakdi Hai Please Chhudva Do“
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Father: Beta raat ko kis waqt soye tay?
Son: Mai raat ko 2 baje tak parh raha tha
Father: Lekin 11 bajy tu bejli chali gayi thi
Son: Mai parhny mai etna magan tha ke bejli jany ka pata hi nai chala
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Bacha Apni Maa Se Pitney k Baad
Papa Aap Ne Koi KaLa ilm Seekha hai Kya?
Papa: NAhi Beta
Bacha phir itni Zalim Bala Pakri Kese.. ?
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER:- . Woh kon sa Event tha jo na hota tou Pakistan khush haal hota?? . . . PAPPU:- . Zardari di Maa da Viyah…
by Zaid Mughal (few years ago!)
hockey aur cricket me kya fark hy ???
Hockey main Pakistan 1 ghantay main zalil hota hai
Jab ke
Cricket main 9 ghantay lag jate hain…
by Mazhar Khan (few years ago!)
Rat k 3 bje santa k phn per phn aaya=HELLO yahan FATIMA MAHFOOS rahti hai kya?
Santa-kutte itni rat ko ager fatima mere pas hoti to kya mahfoos rahti..
by Pak101.com (few years ago!)
Shadi main Khana khany k 2 usool.
Rule 1:
Pehli baar is tarha khao k dosri baar nahi milega.
Rule 2:
Doosri baar is tarha khao k pehli bar mila he nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
Life without u is impossible, u r in my breath and blood. i cant stay for a second without u, if u r not there i am dead oye hello i am talking about OXYGEN
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?
Pathan:AMROOD khanay
Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;
pathan. pata ha:
Main AMROOD sath laya hon..
by Pak101.com (few years ago!)
Wife shoping kr k wapis ayi to husbnd wife se saman laite hoye bola:
Zaror tum mere khane k lye kch lai hogi? Wife: Bilkul thik,
isme mere new sandal hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-shuda hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)