Ek rangile ne apne girlfriend
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-shuda hu!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 1029 views
Similar Jokes
Teacher :
Y R U Late..?
All Ur Classmates Came To Class On Time..??!!
Student :
"Jhund Me Kutte Ate Hain Sir...
Sher To Akela Ata Hai...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Afghanistan mein posted saabiq amreeki general McChrystal dismiss honay ke baad apnay hajjaam se baal katwa raha tha, hajjaam baar baar kahta.."Taliban.....Afghanistan"
Teen chaar baar sunnay ke baad saabiq jeneral ne hajjaam ko toka:
"ye tum har thorhi dair baad kion kahtay ho "Taliban, Afghanistan"?
hajjam haath jorh ker bola:
"sir, aap ke baal jism se chipkay huway hein, jub mein Taliban or Afghanistan ka naam leta hunn to khof se aap ke baal kharhay ho jaatay hein or yunn mein aasani se baal kaat leta hunn."
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
If aNy fAt gIrL CrosS U…
But Come bacK 2 U At Listening Of Ur WhistLe. . .
Th¡S SituaTiOn iZ Ca|LD. . . .
“GOLMAAL
RETURN”
by Muneeb Alam (few years ago!)
Shohar: Main tang aagaya hon, Tum humesha Mera Ghar, Meri Car, he kehti rehti ho.
Kabhi Hamara bhi keh diya karo.
Ab Almaari main kya dhoondh rahi ho?
Biwi: Hamara Dupatta.
by Pak101.com (few years ago!)
Master- Maine Tujhe Kutte pe Essay Likhne ko Kaha tha,
Likh K kyu nai Laye?
Santa- Masterji, Jaise hi Maine Kutte pe Pen Rakha wo Bhag gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Kabutar Pathan Ko Tang Kar Raha Tha,
Pathan Ne Usy Pakar Liya Or Usy MAarne Ka
Faisla Kar Liya, Wo Usy Chhath Pe Ly Gaya
Or
-
-
-
-
Wahan Se Neche Phaink Diya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar: Prito “Ek wari I LOVE YOU keh day”Prito: “Nahi Sharam Andi
Ey”Sardar: “Keh Day NA”Prito: “Nahi Na”Sardar: “Dhake To Fir Meri Bahen Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Ji Aapko Logo Ne Kyun Mara ?
Sardar:
Yaar Meri Photo Bas Main Gir Gayi
To Maine Madam Se Kaha
Zara Sadi Upar Karo Photo Lena Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Girl : Plz Send Me Some Good Jokes.
BOY : Mai Parh Raha Hoon
GIRL : Oh Sorry Dear Continue Ur Studies..
Boy: Darling Yehi To Joke Tha
by Pak101.com (few years ago!)