Paise wala aadmi

Paise wala aadmi:” aaj mere paas
14 cars
18 dukaan
4 Bangle hain..
Tumhare paas kya hai ??
.
.
.
.
.
.
.
Gharib aadmi:” mere paas 1 beta
hai,
jiski girlfriend teri beti hai…:P

by Mazhar Khan (few years ago!) / 946 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Pati bola patni se

Pati bola patni se-Raja Dashrath ki 3 Raniya thi..PATNI-to ?

PATI- mai 2 shadiya aur kar sakta hu.PATNI- Sonch lo, Dropadi ke 5 Pati the...?

by Pak101.com (few years ago!)
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.

Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.

Riskhewala:- Saman Free hai.

Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.

by Pak101.com (few years ago!)
You cheated with me

Pathan: You cheated with me.
Shop Keeper: No, Sir aapko 100% Japani Radio diya hai.
Pathan: No..
Radio kay andar se Larki bolta hai. This is Radio Pakistan.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Nokri Chahiye To Sarkari

Sarkari Bas Me Bethna Nahi
Sarkari School Me Padhna nahi
Sarkari Dawa Khane Me Davai Karvani Nahi

Aur
.
.
Nokri Chahiye To Sarkari.

Wah PAKISTANI Wah.

by Pak101.com (few years ago!)
Jo cin pin zon in pui aa tabi

Jo cin pin zon in pui aa tabi tabi MUNNI a ooi ooe.Chan pang to kyaang.

preshan na ho
China sy pegham aya hy k

Munni ki badnaami ka brrha afsos hua..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Ek dafa sardar ne bank se lon lekar car khrid lya but bank ka lon wapas na kar saka.
magar Bank walo ne car wapas lalya.

Sardar:agar pata huta to shadi be bank ke lon se karta.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dada ji

Dada ji: Puter mere ander sai daant le aa
Pota: Per Dada ji abhe khane ka time nahi hoa
Dada ji: Oh yar wo samne wali buddi ko smile pas kerni

by Mazhar Khan (few years ago!)
100 meter race

In A 1OO Meter Race,It Was Announced
1
2
3
Start.
All Started Running Except Santa.
Coach: Why Are You Still Waiting?
Santa: My No Is 4! :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sahi Kiya Na

Ram scooterwaale se: tumhe teek se signal dena aata nahi hai kya?
Scooterwaala: kyu?

Ram: pehle left signal diye aur baad me right de rahe ho, lekin seede hi jaa rahe ho.

Scooterwaala: arey bhai, mujhe seedhe jaana tha. lekin galti se left signal kiya. phir use cancel karne ke liye right signal diya. to sahi kiya na?

by Pak101.com (few years ago!)
I have a problem

Santa-Doctor,I have a problm.
Dr-Whats ur problem?

Santa-I keep forgtng things.
Dr-Since when you are having this Problem?

Santa-Which problm..!!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook