pappu
Pappu k ghar guest Aa gaey,
Maa ney kaha “jao baita ja k mehmanon k liay kuch ley k Aao”
Pappu bahar gaya aur..
.
.
.
.
.
.
.
.
Raksha le Aaya:)
G OYE PAPPU.
by Zia Rasool (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
Beewi nai sarhi keliey zid ker rahee thee. Mian ney samjhaya, “Naik bakht, tumhari almari sarhion sey bhari pari hey, yoonhi khamkhwa paisey zaya kerney ka kia faida”
Biwi boli: Woh to sab ki sab mohalley walon ney dekh rakhee hein
Acha! Mian ney kaha, phir aisa kertey hein, mohalla badal letey hein
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GIRL to BOY
.
Ek taraf Paisa hai
Ek taraf Dimag
.
Kia lo gay? .
BOY: Paisa
.
GIRL: Galat… agr ma hoti tou
Dimag leti.
. .
.
.
.
.
. .
.
.
BOY: Jis k pas jo nahi ha ,
wo
wohi leta ha =D
by Tayyab Mughal (few years ago!)
A sardar had a baby after 3 months of marriage. He suspected
and asked to his wife, “Ye 3 month me hi baccha kaise hua?”
Wife Replied : Tumhari shaadi ko kitne din hue?
Sardar : Three months
Wife : Aur meri shaadi ko?
Sardar : 3 months.
Wife : Aur bacha kitne month ke baad?
Sardar : 3 months.
Wife : Total kitne months hue?
Sardar : Oye 9 months & start dancing Balle Balle!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
?17. ek bar 1 ladka apni aunty k ghar jata h.
Aunty- BetA! raat bahut ho gyi h tum GUDDU k pass so jao.
Boy- nhi Aunty. main bahar sofe pe so jata hoon.
Next mrng a hot girl brings tea 4 him.
Boy asks- tum kaun ho?
girl- main GUDDU. Aap kaun?
BOY- Main FUDDU!!
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kr Sakte Ho?
Pathan: Mai Snake K Sath Khel Skta Hon
Admi: Wo Kese?
Pathan: Hamare Mobile Mai
Snake Wala Game Jo Hai;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek student roz roz Maths k
teacher ko phone lagata..
.
.
.
Teacher's wife:-kitni baar
bataya...
k woh mar chuke hai.
.
.
.
Fir baar baar phone kyu
karte ho....??
.
.
.
.
. .
.
Student :- sun ke accha
lagta
hai..:p :D
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar 1: Yaar Kende Ne Zindagi 4 Dinaa Di Ey …
Sardar 2: Aaho !
Sardar : Te Feer Test Match Kyun 5 Dina Da Honda Ey
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Murge Ka Apni Premika Murgi Ko Kahe Gaye Dialogs Ki Kuch Lines.
Murga: “I Love You Jaan Mein Tumhare Liye Kuch Bhi Kar Sakta Hoon”
Murgi: “Haye Allah Sachi”
Murga: “Haan-Haan Sachi Janu”
Murgi: “Chal Phir Aaj Tu Anda De De, Meri Tabiyat Theek Nahi Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
AFTAB to SHAHRUKH:Tumhe pata hai aab tak ki meri sab se achi perfomance "ANKAHEE" hai
SHAH RUKH:TO fir aab kiyu Bata rahe ho!!!
by Pak101.com (few years ago!)