Pappu Apne Dost ko
Pappu Apne Dost Golu Ko Udas Hoke Bata Raha Thha
Pappu: “ Yaar Bohat Mushkil Hai Teacher Se Pyar Karna ”
Golu: “ Kyun? ”
Pappu: “ Love Letter Bheja Tha Assignment Samajh Kar Check Kar Diya Or Boli Handwriting Improve Karo “
by Pak101.com (few years ago!) / 1036 views
Similar Jokes
Wife: Apko merii Khoobsurti Zeeyada Achi Lagti Hai Ya meri
Aqalmandi?
Sardar:
“Mujy Tuo Tumhari Ye Mazak Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa : Oye Tu Ladki Dekh Aaya? Kaisi Hai?
Banta : Rang Se Kali Hai or Kaan Se Kam Sunti Hai.. . .
Santa : Zara English Me Bta . . .
Banta : 'BLACK-BERRY' Hai...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Two things in this world are infinite: the universe and human stupidity. But I'm not so sure about the first one.
~Albert Einstein~
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pathan:- Allah tu mujhe Rs.100/- de ga tu hum tumhari raah per mein Rs.50/- dega, Raste mein usko Rs.50/- milay.
Pathan bola:- Ya Allah itna be bharosa nahin kiya "Pehle he kaat liye
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost :ap ne school ana kiun chor dia hai.
Sardar:yaar mere papa kehte hain aik hi jagah bar bar jane se ijazat kam hu jati hai
by Sabir shah (few years ago!)
Sheikh k kamre se cheuntiyan bahir ja rahi then
Sheikh:
Kahan ja rahi ho or kia le kar ja rahi ho?
Cheunti:
ßhai bhooka marne se to behtar hai hijrat kr jain.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Ne Pehlwan Ko Car Se Takkar Maar Di
Pehlwan Ne Sardar Ko Car Se Nikala aur Car Se 10 meter Door Khara Kr K Road Par 1 Line Lgai aur Kaha K
“AGAR Is Line Se Idhar Aya To Maar Dalun ga”
or Khud Danday Se Car Tornay Lga.
jb Car Ka kafi Nuqsan kr Lia to Peechay Mur K Dekha To Sardar Zor Zor Se Hans Raha Tha.
Pehlwan: Tum Q hans Rahe Ho?
SARDAR: Hanstay huwey
TU gaddi Torr Rya C ty Me 5 Wari Lane Cross Keeti A
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Utthi Thi Wo Fajar Mein Mujhe Mangne Ke Liye Khuda Sey
-
Pani Thanda Deikh Ke Phir So Gai
-
Ohh Shitt Yaaar Kaash Uske Ghar Geezar Hota.;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar intrview deny gaya
Boss: Electric genrator kesy chalta ha?
Sardar:
Turrrrrrrrrrrrrrr…
Boss: ( Ghussay say) Stop it!
Sardar:
Turr.tur..Tur.Tusss!.
by hearthackervsgirls (few years ago!)