Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu

Bacha-Mis Mai apko kesa lgta hu
M:so sweet
B:To mai apne mumy-papa ko apk ghr kb beju
M-vo Q
B-taki vo hmari bat age chlaye
M-ye kya bkwas h

B-tution k liye.

by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ek chota baccha bahut der se

Ek chota baccha bahut der se ghar ke bahar khada darwaje ki ghanti bajane ki kosish kar raha tha.Toh ek budha aadmi aaya aur kaha:

Budha aadmi: Kya kar rahe ho beta?

Baccha: Uncle, yeh ghanti bajana chahta hoon.

Budha aadmi (ghanti bajake): Yeh lo bajgaya, ab kya hai?

Baccha: Ab bhago!

by Pak101.com (few years ago!)
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza.

Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Quaid-e-Millat: Liaquat Ali Khan
Madar-e-Millat: Fatima Jinnah
Aur Ab . . .
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza. :-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
After exams

Father to son after exam: " Let me see your report
card."
Son: "My friend just borrowed it. He wants to
scare
his parents."

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dur gaon me jab maa baap sote nahi the,

Dur gaon me jab maa baap sote nahi the, to bacha kehta hai, so ja bapu, so ja, warna ek aur ho jayega!!!

by Pak101.com (few years ago!)
Reliance 3G CDMA Akhir Hai Kya?

Ek Baar Santa Ne Reliance Ka Mobile Purchase Kiya Or Banta Ko Dikhate Hue Bola

Santa: “Yaar Ek Bat Mujhe Aaj Tak Nahi Samajh Mein Aayi”

Banta: “Konsi?”

Santa: “Yaar Reliance Ke Phone Ke Piche 3g Cdma Kyun Likha Hota Hai?”

Banta: “Oye Yaar Tujhe Itna Bhi Nahi Pata, 3g Cdma Ka Matlab Hai = 3 Gujrati Chor – Dhiru, Mukesh, Anil.“

by Pak101.com (few years ago!)
Love k chakar may mat Pdna "Dosto

Love k chakar may mat Pdna "Dosto
Q k..
.
Ye atey hy vEER ki tarha
.
...Lagty hy KHEER ki tarha
.
Chubhty hy TEER ki tarha Aur end
main
Halat kr dety hy FAKEER ki tarha....

by Pak101.com (few years ago!)
Be izati...

be-izzati
or biwi
ek jaisi hoti hein..
achi tab hi lagti hay, jb doosray ki ho. :-

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Double heart attack message

Double heart attack message by a girl to a boy: . . . . 1st Msg:”Let`s break up now,it`sall over. . . . 2nd Msg:”Sorry, Sorry, Sorry!That was not for you…:p:O

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Purani Kahawat Hai Ki

Purani Kahawat Hai Ki..

Sote Waqt Koi Tension Le Kar Nahi Sona Chaiye

Fir Bhi..

Hum Aapko Yaad Kar Ke Sote Hai...

by Pak101.com (few years ago!)
khul ja Sim Sim

Mujy bhoolny ki khuda kary tum ko aisi saza mily

.
.
Zor ka susu aaye aur shalwar ka naarra na khule
(',')
/ /
<';> Oye khul ja Sim Sim

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook