Ek Baar Parents Apne Bete Ke
Ek Baar Parents Apne Bete Ke Admission Ke Kiye Engineering college Jaate Hain,Aur Gate Ke Bahar Gaurd se Poochte Hain Ki Engineering College Kaisa Hain.Aur Placement Ki Kya Report Hai. Gaurd : Sir 100 Percent Placement Hain,Hamne Bhi engineering Yahi Se Ki Thi.
by Pak101.com (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai....
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan pehli dafa Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha,
Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Jheb mein ek patther laker ghum raha tha..
banta: Tumne apni jheb mein patther kyun rakha hua hai?
Santa: kyunki jiski jheb bhari hoti hai usi ki chalti hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
What does sardar ji do,after making photo coppies??
He compares them with the originals to check the spelling mistakes.
by Mazhar Khan (few years ago!)
.
DR: Ap ko kele ka chilka nzar nhi aya jo ap phisal gae?
SARDAR: Me to peair rakh k dekh rha tha k chilke me kela to nahi hai !
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek pathan pe
Bijli ki tar gir gaiy:
pathan tarp tarp k marne hi wala tha:
K:
Light chali gai,
pathan khushi
Se bola . .
Pakistan zindabad
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Walking At Night…
Saamne Gober Para Tha..
Sardar Ne Jhuk Kr Ungli Daal Kar Chakha Or Bola: Oh Ye To Gobar Ha.. Shukar Hai Mera Pair Nahi Para..!
by Pak101.com (few years ago!)
"Room Service? Can you send up a towel?" "Please wait someone else is using it."
by khalid hussain (few years ago!)
Aaj k bacche..
Ek baccha baap ke
saamne Cigarette pee
raha tha..
.
Ek Aadmi:" Oye Baap ke
Saamne
Cigarette Pee raha hai
be.. ??
.
.
.
Baccha:" Toh baap
konsa Petrol Pump hai
be Jo Udd jaega..??
Bolti band..
by Pak101.com (few years ago!)