1 kabutar pathan ko tang kr rha tha
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy marne ka faisla kr liya, wo usy chat pe ly gaya
aur wahan se neche phaink diya,:-)
(‘,’)
./ /.
Moral:
moral woral kuch nai
wo kabutar b peshawar ka tha
niche gir k mar gya:-
by Pak101.com (few years ago!) / 1116 views
Similar Jokes
Bhikhari: Sahib ek rupaiya de do.
Sahib: Kal anna. Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher :What happened in 1809?
Student: Abraham Lincoln was born.
Teacher :What happened in 1819?
Student: Abraham Lincoln was ten years old.
by Pak101.com (few years ago!)
Us Ne Poocha
Merey Baghair
G Lo Gy Keya:
“Meney kaha”
Aaho,,
(-_-)
< )-(>
_/ /_
Eddi tu oxygen..:p:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Saas: Inspector sahab, mere ghar mein TV ko chodke baaki sab cheez chori hogayi hai?
Inspector: Chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga ?
Saas: Mujhe kya pataa sahab, main toh us samay TV par Kyunki Saas Bhi Kabhi Bahu Thi dekh rahi thi….
by Pak101.com (few years ago!)
Rat k 3 bje santa k phn per phn aaya=HELLO yahan FATIMA MAHFOOS rahti hai kya?
Santa-kutte itni rat ko ager fatima mere pas hoti to kya mahfoos rahti..
by Pak101.com (few years ago!)
Prof to Student: What is Attention Defect Hyperactive Disorder.
Student: Jimbalakkadi Bamba.
Prof: Sorry I didn't understand Anything What you said.
Student: Same Here.
by Pak101.com (few years ago!)
1 BANIYA mrte time bola-Meri Biwi kaha hai.
Biwi-Mai yha hu.
MERA BETA? Ha papa
Or BETI? papa hm sb aapke pas hi hai.
TO Haramkhoro DUKAN PE Kaun Hai??
by Pak101.com (few years ago!)
BOY- CHALTE CHALTE YUNHI RUK JATA HOON MAIN
BAITHE BAITHE KAHI KHO JATA HOON MAIN KYA YEHI PYAR HAI
GIRL- NHI YE KAMZORI HAI SUBAH SHAAM GLUCOSE PIYA KARO.../
by Pak101.com (few years ago!)
Paper Was Tough!
---------------------
Height Of Nalaiq Pun…
Dad:
Y Didnt U Go 4 The Exam..?
Son: Paper Was Tough!
Dad: Widout Going, How Did U Know?
Son: Paper Was Leaked 2 Days Ago
by Pak101.com (few years ago!)
Santa on call:hi swtheart,kya kar rahi ho,
Gf-meri tabiyat kharab hai janu sone jaa rahi huaur tum...
Santa:main cinema hall mai tere peeche baitha hu kamini……. :p
by Tanveer Hussain (few years ago!)