Train me Warning likhi thi.....
Train me Warning likhi thi.....
.
Bina Ticket safar krne wale Yaatri Hoshiyaar..
.
santa- Waah , toh jisne ticket li woh Chutiye ???
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1527 views
Similar Jokes
Wife : main jald marne wali ho
Husband : main b jald marne wala ho
Wife : tum kayo jaldi marna wala ho
Husband kayo ka muj sa itni bari khushi bardashat nahi ho gi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
DAD: How did you enjoy your school trip to the seaside, son?
FRED: OK, Dad, but a crab bit my toe.
DAD: Which one?
FRED: Dunno. All crabs look alike to me.
by Pak101.com (few years ago!)
1 bacha darwaze ki bell bajane ki koshish kar raha tha
1 bazurg ne dekha aur bell baja di or bole beta aur kuch?
Bacha:baba jee honr nassoooo
by Sabir shah (few years ago!)
Bus Stop Par Boy Girl Se Bola :
BOY:- Sendil To Bahot Achi Pehni Hai.
.
.
Girl :- Utar Kar Dikhau Kya ??
.
.
BOY :- Lo...
Is Se Zyada Acchi To Top Pehni Hai....:P :D
.
.
.
.
Girl Shocked - Boy Rocked
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: I always see spots before my eyes. Doctor: Didnt the new glasses help? Patient:
Sure, now i see the spots much clearer.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Joke tym.
Aj kal k relationships se zyada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
China Mobile ki batterychal jati
hai:D
by Pak101.com (few years ago!)
Kaun Kitna Kanjoos Hai Iss Baat Ko Lekar Santa Aur Banta Ke Beech Behes Ho Rahi Thi.
Banta: “Main Itna Kanjoos Hoon Ke Apne Honeymoon Par Akela Hi Chala Gaya Aur Apne Paise Bachaye”
Santa: “Arrey Ye Bhi Koi Kanjoosi Hui, Meri Sun, Mene Apni Biwi Ko Apne Dost Ke Sath Bejh Diya Aur Poore Paise Bachaye“
by Pak101.com (few years ago!)
Husband asks, Do u know the meaning of WIFE. It means...
Without Information Fighting Everytime!
WIFE on hearing this says, it could also mean- With Idiot For Ever.
by Pak101.com (few years ago!)
Two terrorists were fixing a bomb in a car.Funny
Terrorist1: What would you do if the bomb explodes
while fixing ?
Funny Terrorist2: Don’t worry, I have one more.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher ny student sy Question pocha k . . . . . . .
Q: Shadi k card pr J S M F likha hota ha is k kia mtlab ha . . . . . .
Student ny kuch dair bd socg kr bola
.
.
.
.
.
.
.
Jutoo sy murumat farmai
by hearthackervsgirls (few years ago!)