Mohabbat ISHQ Pyar
Mohabbat
ISHQ
Pyar
ye 3 Cheeze Har Tufaan ka Muqabla KR sakti hai
Magar Ek Cheez in Sab Ko Khatam Kar sakti hai
Aur Vo hai Mummy Ki Chappal.
by Pak101.com (few years ago!) / 1129 views
Similar Jokes
Santa circket kheal kar aya.
Banta :kitne runs bane the?
Santa:century hone me sirf 99 runs baqi the aur me out ho gia.
Banta:shit yar so close
by Sabir shah (few years ago!)
Two young boys were spending the night at their
grandparents. At bedtime, the two boys knelt
beside their beds to say their prayers when the
youngest one began praying at the top of his lungs.
"I PRAY FOR A BICYCLE...I PRAY FOR A NEW
NINTENDO...I PRAY FOR A NEW VCR..."
His older brother leaned over and nudged the
younger brother and said, "Why are you shouting
your prayers? God isn't deaf." To which the little
brother replied, "No, but Gamma is!"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek police Inspector ke ghar chori ho rahi thi.
Wife: Utho ji, ghar mein chori ho rahi hai.
Police Inspector: Mujhe sone de, main iss time duty par nahi hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan raat ko Machardani laga kar
so raha tha:
Achanak ek Jugnoo aa nikla.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Lo ye khocha machar humko
Torch le kar dondh raha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Fact of Classroom
Jab professor tumhe Class se baher nikal de TO SAMAJH LO K TARAQQI KAR RAHE HO
....
.
He might b afraid dat u know more than him
B +ve.;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Aur Zaheen Larki
1 Pathan Ne Shadi K Liye
1 Zaheen Larki Talash Ki…
Lekin Us Larki Ne Shadi Se Inkar Ker Diya…
.
.
Kyon…?
.
.
Kyon K Wo Waqai Zaheen Thi…
by Mohammad Ali (few years ago!)
ROBERT : America mein WAAR ho gaya boss !!!
AJIT : Us mein kyaa rakhaa hai Bloody Fool !!! India mein roz "WAAR" hota hai. Bolo kaise???
ROBERT : nahin maaloom Boss !!!
AJIT : Arre ulloo !!! SOMWAAR , MANGALWAAR, BUDHWAAR...
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL stands for
G: GOSSIP mai sab sai agay
I: INNOCENT sirf shakal say
R: RONAY ki machine
L: LARAYI mai sab ki maa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Purani Kahawat Hai Ki..
Sote Waqt Koi Tension Le Kar Nahi Sona Chaiye
Fir Bhi..
Hum Aapko Yaad Kar Ke Sote Hai...
by Pak101.com (few years ago!)