Purani Kahawat Hai Ki
Purani Kahawat Hai Ki..
Sote Waqt Koi Tension Le Kar Nahi Sona Chaiye
Fir Bhi..
Hum Aapko Yaad Kar Ke Sote Hai...
by Pak101.com (few years ago!) / 862 views
Similar Jokes
Teacher:tum sub ne body guard filam dekh kar kia sekha?
Bache :yahi k larkiun ka koi bharosa nai wo to secuirty guard se bi set ho sakti hain
by Sabir shah (few years ago!)
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Pak101.com (few years ago!)
A stupid man goes 2 Gulabo's home and knocks the door.
Gulabo: kon?
Stupid man:Main!
Gulabo:Main kon??
Stupid man: Tu gulabo, hor kon!!
by Pak101.com (few years ago!)
First Pathan:All cars get stop at my father hand point
Second Pathan:Is he Big Officer ?
First Pathan:No he is in Traffic Police.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Patan Ne Jali Note Banaya Orr Quaid-E-Azam Ki
Topi Bhol Gaya
Jab Dukandar Ko Dia Tou
Dukandar Ne Kaha:
Iski Tou Topi Nahi Hay.
Pathan Bola:
Ye Quaid-E-Azam Lala Ki Garmion Ki Tasveer Hay
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan Ki Chappal Kisi Ne Churali,
Wo Seedha Qabristan Pohoncha
Aur Wahan Beth K Kehne Laga.
Khocha Hum Se Bach K Kahan
Jaega Eik Na Eik Din To Yahan Ayega.
by Pak101.com (few years ago!)
Pyar Kya hai.. ??
P: Phone Karo =Paise ki barbadi
Y: Yaad Karo= Dimag ko tension
A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho
R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..
Toh tension mat lo yaar,
Mat karo Pyar vyaar.. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 students raat mai parhty howy
1st: what's the time?
2nd ne pathar utha kar samny ghar par mara
1 aurat nikli owr gussy se boli "Kameeno Ab tu so jawo raat ky 3 baj gaye hen
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
'Student to teacher miss, what is NANGA PERBET
Teacher that mountain which is w....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
1985 me Guest Ghar aate hi:
Kia Haal Hai, Papa kaise hai, Bache theek hai?.
2010 Guests Ghar aate hi:
Patli pin wala charger hai?
by Pak101.com (few years ago!)