Mehmano K Anay Se Pehly
Mehmano K Anay Se Pehly Agr
Kala Namk Moli K Prathy Aur Chanay Ki Dal Ka Hlwa Kha K Bethn To Mehman Jaldi Chly Jaty Hain Or
Dubara Nhi Atay. . .Zubaida Aapa K Khusboo Dar Totkay ;->
by Pak101.com (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
Salman khan is confused nw a dayx........coz. . .
Girl Frnd jawan ho gai...
aur . . .Bhabi badnam ho gai. . .;-D
by Pak101.com (few years ago!)
Papu aur PAPA ek Hotel me gye..
.
.
Papa: Waiter,
.
1 Beer aur 1 Ice-Cream lao..
.
.
.
PAPU: Ice-Cream kyu papa?
.
Aap bhi Beer pijiye na.
by Pak101.com (few years ago!)
Bandriya ne apni mom se puchha meri saadi kab hogi.
to mom ne kaha k Abhi ek bandar sms padh raha hai. Agar wo muskraya to apni saadi pakki samajh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PATHAN ko 1 charagh mila
Utha kr $aaf kia to 1 Jin nikla or kaha
apki 3 khwahishain puri karonga
PATHAN:
Humko aisa Naswar do jo kabi khatm
na ho
ek dum 1 naswar ka packet agya
PATHAN ne thori si naswar nikali to
utni naswar or agai
Jin: Baqi 2 khwahishen?
PATHAN Aisa 2 Packet or de do.
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Ek ladki ne wajan tolne ki machine mein wajan kiya to 56K.G aaya to usne apni sandle utari to wajan aaya 54K.G, usne jacket utari to wajan aaya 52K.G phir usne duppatta utara to wajan aaya 50K.G phir uske pas sikke khatam ho gaye to pas mein baithe bhikari ne kaha sikka mein dalta rahunga tum chalu raho.
by Pak101.com (few years ago!)
Full form of SHADI
S-Shanti Bhang
H-Himmat Khatam
A-Azadi Samapt
D-Dimag Kharab
I-Imtihan Chalu
by Pak101.com (few years ago!)
Jailer: phansi se pehle kisse miloge?
Santa: Biwi Se Jailer: Maa-Baap se nahi
Santa: Maa-Baap to agla jnm lete hi mil jyenge biwi ke liye sala phir 25 saal wait karna padega!
by tanveer hussain (few years ago!)
Husband:
Mujhe samajh nahi aati,k
tum meri Ammi jesi rotiyan Q nahi pakati?
Wife: kiyon k
tum wesa aatta nahi goundtay Jesa, Tumhary abba goundty hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar sent SMS to his BOSS:
“Me sick, no work”
Boss SMS back:
“When I am sick I kiss my wife try it”
2 hours later sardar sms 2 boss:
“Me ok, ur wife very sweet”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Pathan Jahaz Mein Ek Seat Par Beth Gaya Aur Wahan Se Uthne Ka Naam Hi Nahi Le Raha Tha,
Logon Ne Bohat Minnate Ki Magar Woh Na Mana Aur Bola: “Khan Ka Zuban Ek Hai Hum Apna Faisla Nahi Badlega”
Ek Shakhs Ye Sab Dekh Raha Thha Vo Pathan Ke Pass Gaya Aur Uske Kaan Mein Kuch Bola To Pathan Forn Uthkar Agli Seat Par Beth Gaya
Log Hairan Ho Gaye Aur Uss Shakhs Se Pucha Ke Tumne Ussey Kya Kaha Jo Woh Maan Gaya.
Admi Ne Kaha: “Simple Mene Puchha, Khan Sahab Aap Kahaan Jaoge?”
To Pathan Ne Bataya: “Dubai”
To Maine Kaha: “Dubai Ki Seet Agli Hai, Yeh To Australia Ki Seat Hai.“
by Pak101.com (few years ago!)